قدس آنلاین : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی مردم و مسوولان تمام تلاش خود را صرف خدمت به همدیگر و حفظ انقلاب کنند و از خرده گرفتن و شکایت بیجا از هم پرهیز کنند.

شکایت بیجا ممنوع!

به گزارش قدس آنلاین  از اصفهان ، عوض حیدرپور در مراسم کلنگ زنی یال جدید و مراکز پاتولوژی بیمارستان امیرالمونین شهرضا اظهار داشت: مسوولان باید تمام تلاش خود را صرف خدمت به مردم کنند و از اتلاف بیهوده وقت و انرژی پرهیز کنند.
وی در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از مسوولان نظام با رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: بنا به فرمایش ایشان در شرایط فعلی کشور به همدلی بیش از همزبانی نیاز دارد و بر همین اساس اتحاد و یکپارچگی مهمترین نیاز امروز کشور است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شواری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان را گام موثری در ارائه خدمات درمانی به مردم دانست و تصریح کرد: شهرستان شهرضا با داشتن خیرانی دلسوز و مردمی فهیم لیاقت و شایستگی بهره مندی از خدمات بهینه درمانی را دارد.
حیدرپور تاکید کرد: سیاست های دولت یازدهم و دکتر هاشمی به عنوان وزیر بهداشت نقش موثری در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.