قدس آنلاین- ایلام: مدیرکل ورزش وجوانان استان ایلام گفت: در حال حاضر در استان ایلام 25 طرح ورزشی نیمه تمام وجود دارد.

25 طرح ورزشی نیمه تمام در ایلام وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، بهروز حیدرزاده با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای ورزشی استان 78 و 9 صدم مترمربع است، اظهارداشت: با تکمیل 25 طرح فضای ورزشی در استان، سرانه ورزشی به بیش از 80 صدم متر مربع افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه تعادل سازی فضاهای ورزشی جزو سیاست های این اداره کل است، افزود: هم اکنون بیشترین سرانه فضای ورزشی در استان در شهرهای مهران و دهلران با یک متر و 20 سانتی متر و کمترین آن نیز در شهرستان سیروان و آبدانان با 42 سانتی متر است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان ایلام به عدم تعادل فضاهای ورزشی در سطح استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در این زمینه تمام تلاش ما ایجاد تعادل در میانگین فضای ورزشی همه شهرستان ها است ضمن اینکه ساخت و سازها بیشتر در مناطق کمتر توسعه یافته انجام شود.

بهروز حیدرزاده با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان سال جاری طرح هایی چون سالن الغدیر شهر ایلام، استخر آبدانان و سالن چند منظوره گنبد پیر محمد به بهره  برداری برسند، بیان داشت: این اداره کل با تمام توان و در صورت تامین اعتبار تلاش خواهد کرد تا حدود 40 درصد از این طرح ها را تا پایان سال جاری تکمیل و به مرحله بهره برداری برساند.

وی به بهره برداری سالن چند منظور بیجنوند، چشمه کبود آبدانان و بازسازی زمین چمن دهلران تا پایان سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: اگر میانگین هر طرح در دست اجرا را یک هزار متر در نظر بگیریم با بهره برداری از این طرح ها، حدود 20 تا 25 هزار مترمربع به فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.