قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی فرماندار تبریز گفت: تعداد 141 پروژه با اعتبار 41 میلیارد تومان برای سال 94 در تبریز پیش‌بینی شده که این مقدار نسبت به سال 93 مبلغ 22 هزار و 170 میلیون ریال کاهش داشته است.

تبریز 70 هزار بیکار دارد/پیش‌بینی 141 پروژه با 41 میلیارد تومان اعتبار در تبریز /کاهش اعتبار پروژه‌های عمرانی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسن اسدی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان تبریز با بیان اینکه 41.8 درصد شاغلان آذربایجان‌شرقی ساکن تبریز هستند، اظهار داشت: شهرستان تبریز با تعداد 70 هزار بیکار، نرخ بیکاری 12.7 درصد را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین از سرانه ورزشی 53 صدم درصدی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: طی سال‌های گذشته حرکت‌های خوبی در زمینه ورزش روی داد که سرانه ورزشی را به دو برابر ارتقا داد ولی طی دو سال گذشته این روند متوقف شده و امیدواریم بتوانیم این سرانه را به یک درصد برسانیم.
اسدی ادامه داد: طی سال 93 سهم تبریز از مجموع اعتبارات ملی مبلغ 5 هزار و 637 میلیارد ریال بود که این رقم در سال 92 به میزان 5 هزار و 400 میلیارد ریال بود.
معاون عمرانی فرماندار تبریز با اشاره به محدودیت در بودجه سال‌جاری شهرستان تبریز، اظهار داشت: با توجه به محدودیت بودجه‌ها باید هزینه کرد این اعتبارات نیز با دقت نظر صورت گیرد و پروژه‌هایی که از محل اعتبارات مختلف در حال اجرا است به سرانجام مطلوب برسد.
وی به اهمیت جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تبریز تاکید کرد و گفت: ظرفیت خوبی در اطراف شهر تبریز برای جلب مشارکت بخش خصوصی وجود دارد و می‌توان در شهرک‌های صنعتی اطراف تبریز رونق خوبی به وجود آورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.