قدس آنلاین - ایلام: پس از 4 روز از شروع آتش سوزی در جنگل های ایلام، بالاخره یک فروند بالگرد آتش نشان در ایلام مستقر گردید.

بالاخره بالگرد آتش نشان به ایلام رسید!

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام در این باره گفت: حاضر یک فروند بالگرد ویژه مجهز به بسکت حمل آب برای خاموش کردن آتش جنگل های ایلام مستقر شده است.

احمد کرمی با بیان اینکه بعد از درخواست استاندار ایلام از سازمان هوا و فضا، عصر (یکشنبه) یک فروند بالگرد ویژه مجهز به بسکت آب متعلق به نیروهای هوای سپاه پاسداران در ایلام مستقر شد، اظهارداشت: این بالگرد از دیروز عصر عملیات حمل آب و ریزش آن بر مناطق دچار حریق شده جنگل های ایلام را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه این بالگرد هم اکنون در محل فرودگاه شهدای ایلام مستقر بوده و امروز نیز عملیات ویژه حمل آب و خاموش کردن مناطق دچار حریق را انجام می دهد، افزود: جهت حمل و برداشت آب از سد ایلام هماهنگی های لازم صورت گرفته و عملیات ویژه این بالگرد تا خاموش کردن کل منطقه و مناطقی که احتمال می رود دارای کنده های نیم سوز باشد صورت خواهد گرفت و انتظار می رود که این عملیات تا پایان امروز ادامه داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام به مهار آتش در مناطق جنگلی «شلم» و «بان طارم» اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: رسانه ها، جراید و خبرگزاری ها و به ویژه صدا و سیمای مرکز ایلام نقش مهمی در بسیج مردم برای حضور در منطقه و خاموش کردن حریق داشتند.

گفتنی است آتش سوزی در مناطق جنگلی استان ایلام از عصر روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده و بیشتر آتش سوزی توسط مردم و با امکانات بسیار اولیه مهار گردید و این فروند بالگرد در حالی در استان ایلام مستقر شده که در برخی مناطق در تنه برخی درختان دود متصاعد می شود و عمده آتش سوزی مهار گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزند ایلام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    0 0
    این هلی کوپترشون هم هیچ کاری نکرد همش دروغه اقای کرمی غفلت کردین ثابت شد یکی مثل شما لیاقت نداره از سردار حسینی فرمانده سپاه استان هم تشکر میکنم ک شخصا در کنار مردم قرار داشت و همه نیروها وامکاناتش رو بسیج کرد به هر حال سردار خودش ایلامیه و باغیرت