مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به این‌که سلامت جامعه نیازمند آرامش، مهربانی و عطوفت است، گفت: در گدشته بزرگان برای امر ازدواج پیش‌قدم می‌شدند و امروز خیرین در این زمینه پیش‌قدم هستند و نقش این افراد جایگزین واسطه‌گری‌های گذشته شده است.

خیّرین جایگزینی برای واسطه‌گری در امر ازدواج

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، «نادر قربانی» در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان در سالن جلسات تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: مؤسسه خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در میان سازمان‌های مردم نهاد لرستان خوب درخشیده است.

 

وی با بیان این‌که کمک به نیازمندان از مباحثی است که در میان مردم لرستان نهادینه شده است، افزود: در قرآن کریم از سن بلوغ به‌عنوان سن ازدواج یاد کرده است، چون در این سن انسان به قدرت تشخیص و تصمیم‌گیری دست می‌یابد و می‌تواند در این سن راه خود را تشخیص دهد.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: امروزه انگیزه در میان جوانان دختران و پسران کاهش یافته که سبب به‌وجود آمدن مشکلاتی در جامعه و برای جوانان می‌شود از جمله افزایش تجرد و گرایش جوانان به ازدواج در سنین بالا هستیم.

 

قربانی افزود: جوانان برای حفظ پاکدامنی خود و این باور که به امکانات کم نیز می‌توانند ازدواج کنند توقعات خود را پایین بیاورند و به فکر ازدواج بیفتند.

 

وی با اشاره به این‌که سلامت جامعه نیازمند آرامش، مهربانی و عطوفت است، تصریح کرد: در گدشته بزرگان برای امر ازدواج پیش قدم می‌شدند و امروز خیرین در این زمینه پیش‌قدم هستند و نقش این افراد جایگزین واسطه‌گری‌های گذشته شده است.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: خیرین چون در راه خداوند انفاق می‌کنند از جایگاه بالای در نزد خداوند برخوردار هستند و در راستای تقویت روحیه همدلی در جامعه قدم بر‌می‌دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.