۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
کد خبر: 288302

زن میان‌سالی که بیش از ۶۰۰ شاکی دارد و رقمی حدود هفت میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است، دستگیر شد.

بازداشت زنی با ۶۰۰ شاکی!

 این زن که توسط پلیس آگاهی استان قم بازداشت شده، از اوایل سال 90، فعالیت مجرمانه خود را آغاز و ابتدا با جلب اعتماد طعمه‌هایش، راه را برای رسیدن به هدف نهایی خود که کلاهبرداری میلیاردی بود، هموار کرد.

الف نوشت؛ یکی از شاکیان این پرونده گفت: «سال ٩١ از طریق اقوام متوجه شدیم زنی که نسبت فامیلی دور با او داریم، مدعی است با قیمت‌های مناسبی اقوام را با تور به کربلا و سوریه برده است.

این زن که 45 سال دارد، افراد را با مبالغ 300 تا 400 هزار تومان به کربلا و سوریه برده و مسافران از محل اقامت و خدماتی که در طول سفر به آنها داده شده بود، بسیار راضی بودند. به همین دلیل، ما هم برای سفر کربلا ثبت‌نام کردیم و سال ٩١ به کربلا رفتیم. وقتی برگشتیم، این زن به ما پیشنهاد داد چند بلیت تور از او بخریم و با قیمت بالاتر به دوستان و آشنایان بفروشیم تا سود کنیم همین کار را هم کردیم. بعد از اینکه چندبار این کار را انجام دادیم، تورهای کربلا به تور مالزی، ترکیه و اروپا تبدیل شد و او در اواسط سال 92، گفت برای رفتن به مکه هم می‌توانیم ثبت‌نام کنیم. ما هم با توجه به سابقه خوبی که از او دیده بودیم، این کار را انجام دادیم، اما وعده‌اش عملی نشد».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.