قدس آنلاین لرستان- نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: آل سعود افرادی منافق، خوش گذران و عیاش بودند که چندین سال بنام دین روی چهره خود نقاب کشیده بودندکه این اتحاد آل سعود با اسراییل چهره و ماهیت آنان را فاش کرد و نشان داد که ماهیت مشترک آل سعود و اسراییل پرورش تروریست در جهان اسلام است.

ماهیت مشترک آل سعود و اسراییل در جهان اسلام، پرورش تروریست است

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری خرم آباد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مشکلات جامعه نداشتن انصاف است و قضاوت ها به طور معمول بر اساس حب و بغض صورت می گیرد.

وی افزود: هر اقدامی که برای رفع تحریم های ظالمانه و خروج از تهدید و فشار انجام شود مثبت و ارزشمند است، همچنین زیاده خواهی آمریکا مبنی بر ضایع شدن حقوق مردم، و دسترسی به دانشمندان هسته ای و مراکز نظامی به دور از انصاف است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: یکی از مهم ترین عوامل تحقق همدلی و همزبانی انصاف است که امروز در مذاکرات هسته ای تمامی قدرت ها در یک طرف و ایران به تنهایی در مقابل آنان ایستادگی می کند.

حجت الاسلام میرعمادی  با انتقاد از همدستی آل سعود  و اسراییل علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آل سعود افرادی منافق، خوش گذران و عیاش بودند که چندین سال بنام دین روی چهره خود نقاب کشیده بودندکه این اتحاد آل سعود با اسراییل چهره و ماهیت آنان را فاش کرد و نشان داد که ماهیت مشترک آل سعود و اسراییل پرورش تروریست در جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: آل سعود القاعده و داعش را خلق کرد و از آنها حمایت می کند و اسراییل نیز در راس تروریست پرورهای دنیا قرار دارد و چون ایران با مقاومت همراه است در مقابل ایران نیز ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه  سبک زندگی ایرانی اسلامی باید در زندگی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی رعایت شود، گفت: اخلاق نیکو، پاکی باطن، انفاق در راه خدا، پرهیز از زیاده گویی، تهمت، دروغ و غیبت، عدم آزار و اذیت دیگران و رعایت انصاف از مصادیق سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.