اسامی نزدیک به ۹۰۰ نفر از داوطلبان برگزیده مرحله اول آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی اعلام شد.

         نتایج چند برابر ظرفیت آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، دفتر پذیرش و گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی طی اطلاعیه ای اسامی 894 نفر از داوطلبان چند برابر ظرفیت مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه علوم اسلامی رضوی را حدود یک ماه زودتر از موعد اعلام کرد.
در این دوره اسامی 242 نفر از برگزیدگان مقطع کارشناسی ارشد و 652 نفر از داوطلبان برگزیده مقطع کارشناسی اعلام شد.
بر اساس این گزارش داوطلبان باید از روز شنبه سوم مرداد برابر زمان اعلام شده در جدول اسامی داوطلبان از ساعت 7:30 در محل ساختمان شماره 2 دانشگاه واقع در مشهد مقدس، حرم مطهر، صحن هدایت حضور به هم رسانند.
بر اساس این اطلاعیه مصاحبه داوطلبان پیش دانشگاهی به صورت عمومی و داوطلبان طلبه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت عمومی و علمی خواهد بود. فراخوان این آزمون در بهمن ماه سال گذشته اعلام شد و داوطلبان تا 20 فروردین ماه امسال فرصت داشتند از طریق سایت اقدام به ثبت نام کنند و، در مجموع بیش از 6 هزار نفر برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای کسب 200 کرسی در مقطع کارشناسی، 100 کرسی مقطع کارشناسی ارشد و 40 صندلی مقطع دکتری ثبت نام کرده بودند.

 این آزمون در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در 22 شهر و 23 حوزه امتحانی برگزار شد و در مشهد نیز بیش از یک هزار و 600 نفر در این دو مقطع به رقابت پرداختند.

گفتنی است؛ دانشگاه علوم اسلامی رضوی امسال در مقطع کارشناسی 200 نفر و در مقطع کارشناسی ارشد 100 نفر را جذب خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.