فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت، این نیرو آماده مقابله با دشمنان در خلیج ‎فارس و تنگه هرمز است.

نیروی دریایی سپاه آماده مقابله با دشمنان در خلیج فارس و تنگه هرمز است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کل سپاه، این مطلب را دریادار پاسدار علی فدوی در دیدار با امام جمعه و فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد.

وی همسان و همگون بودن مجموعه سپاه با ولایت، ولایت پذیری و معنویت را ویژگی بارز و مزیت برتر این نهاد انقلابی برشمرد و با اشاره به موضع دشمنان در قبال ایران اسلامی افزود: نیروی دریایی سپاه هر جاکه لازم باشد اقدامی در خلیج فارس و تنگه هرمز صورت گیرد، بصورت عملی و مقتدرانه ورود خواهد کرد.

وی گفت: اکنون دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در موضع انفعال و ضعف هستند که این به برکت حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مبانی اسلام است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: زمانیکه اتصال به خداوند باشد، همه توانمندی های مادی و بشری قابل مقایسه با آن نیست، در این هنگام همه دل ها، آرمان ها و اعمال برای رضای خدا حرکت خواهد کرد.

سردار فدوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اکنون با توانمندی های خود آماده تر از گذشته برای حضور در صحنه های مختلف چه در جنگ سخت، نیمه سخت و جنگ نرم با تمام توان ایستاده است و در حال دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی روند پیشرفت در سپاه را پرشتاب توصیف کرد و افزود: روند پیشرفت در سپاه با سرعت و شتاب زیاد رو به جلو است و بزودی در اوج قله های شکوفایی و پیشرفت قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه دشمن با استفاده از تمام توان و ابزارهای خود در حال دشمنی است و قرار گرفتن در اوج و قله موجب ناامیدی و یأس دشمن می شود، گفت: ماهیت دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی ماهیت حق و باطل است و جمهوری اسلامی با قرار گرفتن در قله و اوج موجب می شود، دشمن هیچوقت دست از دشمنی برندارد و مأیوس شود.

سردار فدوی با بیان اینکه از منظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) عرصه دریا خط مقدم جمهوری اسلامی ایران است و در این خط مقدم خلیج فارس و تنگه هرمز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: اکنون نیروی دریایی سپاه با قدرت و اقتدار در همه عرصه ها در حال اعمال حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس است و هیچ قدرتی نمی تواند خدشه ای بر آن وارد کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلیج فارس و پیش بینی یادواره شهدای خلیج فارس در تهران گفت: امسال یادواره سالگرد شهدای والامقام خلیج فارس در تهران همزمان با سالگرد شهادت آنان برگزار می شود و نیروی دریایی سپاه تدارک ویژه ای برای باشکوه تر برگزار کردن این مراسم در 16 مهر ماه در نظر دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.