۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 288608

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي شهرستان جلفا آذربايجان شرقي گفت: با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان ، فردي که بيش از يک ميليارد ريال از شهروندان کلاهبرداري کرده بود،دستگير شد.

دستگيري کلاهبردار ميلياردي در جلفا

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سرهنگ کاظم دهقاني " در تشريح اين  خبر گفت : در پي شکايت چند نفر از شهروندان مبني بر اينکه فردي ناشناس با عنوان جعلي رئيس يکي از ادارات دولتي با وعده تحويل خودرو شاسي بلند ، طلاجات و غيره مبالغ قابل توجهي از آنان کلاهبرداري و متواري شده است که به جهت حساسيت موضوع، مراتب در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي جلفا افزود : در ادامه تحقيقات معلوم شد اين متهم داراي سوابق متعدد مي باشد و از زندان يکي از استان هاي همجوار به مرخصي رفته و مدتي متواري بوده است و در اين مدت چندين فقره کلاهبرداري در شهرستان جلفا انجام داده است.

اين مقام انتظامي اظهار داشت : با تلاش کارآگاهان پليس آگاهي متهم در  يکي از شهرهاي اطراف تبريز با شيوه هاي خاص پليسي دستگير  و جهت تحقيقات تکميلي به  آگاهي جلفا منتقل شد. 

سرهنگ دهقاني بيان داشت : متهم در بازجويي هاي به عمل به چهار فقره کلاهبرداري به ارزش بيش از يک ميليارد ريال اعتراف نمود که پس از تکميل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد..

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.