معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های ۲۳ شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت رقیه(س) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

ویژه برنامه‌های ولادت حضرت رقیه(س) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در این باره گفت: مراسم شب میلاد حضرت رقیه(س) چهارشنبه بیستم خرداد ماه و از ساعت 20:45 تا 22:45 برگزار می‌شود و در این مراسم حجت‌الاسلام  مرتضی حمیدی به ایراد سخن می‌پردازد و سپس جعفر ماهرخسار مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مولودی خوانی و مدیحه سرایی می‌پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی بیان کرد: مراسم جشن روز میلاد حضرت رقیه از ساعت 11 تا 13:30 روز پنجشنبه بیست و یکم خرداد ماه برگزار می‌شود و در این مراسم هم حجت‌الاسلام حیدری کاشانی سخنرانی کرده و در ادامه جعفر ماهرخسار مداح و ذاکر اهل  بیت عصمت و طهارت(ع) به مولودی خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

حسینی گفت: مراسم شام میلاد حضرت رقیه(س) هم از ساعت 20:45 تا 22:45 روز پنجشنبه 21 خرداد ماه برگزار می‌شود و در این برنامه حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات به ایراد سخن می‌پردازد و در ادامه ابوطالب خالق پور مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مولوی خوانی و مدیحه سرایی و همچنین قرائت دعای پرفیض کمیل می‌پردازد.

وی عنوان کرد: شرکت در این مراسمات ویژه عموم زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) بوده و حاضران ضمن تبریک این عید فرخنده به محضر مبارک و نورانی ولی نعمتمان  حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.