یک نماینده پارلمان عراق با اشاره به رشادت‌های سردار «قاسم سلیمانی» در مبارزه با تروریست‌ها در این کشور گفت: شایسته است که مجسمه این سردار را به پاس تلاش هایش در عراق بسازند.

مجسمه سردار سلیمانی را در عراق بسازید
به گزارش  فارس به نقل از المسله، قاسم الأعرجی نماینده پارلمان عراق در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به رشادت‌های سردار «قاسم سلیمانی» در مبارزه با تروریست‌ها در این کشور گفت: شایسته است که مجسمه این سردار را به پاس تلاش هایش در عراق نصب کنند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به شکلی قانونی و با هماهنگی دولت عراق در حال مشاوره نظامی به نیروهای نظامی این کشور در نبرد با داعش است، گفت: وی مردی مخلص و صادق است که در سکوت تلاش می کند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که بار دیگر با بازگشت نیروهای مردمی به میدان نبرد با تروریست‌ها در الانبار و حضور سردار سلیمانی در کنار ارتش و نیروهای مردمی، عراق دور جدیدی از نبردها علیه تروریست‌ها آغاز شده است.

تروریست‌های داعشی در ماه گذشته پس از آنکه نیروهای مردمی تحت فشار و جوسازی رسانه‌های وابسته به سعودی‌ها در نبرد با تروریست‌ها به حاشیه رفته بودند، با بهره گیری از خیانت برخی سران قبایل و فرماندهان ارتش عراق شهر رمادی را در مدت کوتاهی به کنترل خود دراوردند.

شکست در الرمادی باعث شد تا دولت بغداد بار دیگر برای مقابله با داعش به گروه‌های مردمی متشکل از شبه نظامیان شیعه، سنی و ترکمان تکیه کند.

الانبار در حالی سقوط کرد که پایگاه نیروهای آمریکایی در فاصله کمی از این شهر مهم در استان الانبار عراق قرار داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    درود خدا بروتو سردار جانم فدای رهبر ما امادیم رهبر عزیز
  • رضاجان فدای رهبر IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    2 3
    باسلام یه دعایی در حق حاج قاسم می کنم شاید بخونه لحظه اول خوشش نیاد ولی دعا اینکه خدا حالا حالاها پیمانه شهادتشو پر نکنه چراکه بارفتن بزرگایی مثل چمران و باکری و بابایی وهمت حاج بصیر وخیلی بزرگای دیگه ایران ضربه بزرگی خورده خدا همشون رحمت کنه واز صدق سری آنها مراهم بیامورزه و شهادت را که لیاقت مردای بزرگی مثل حاج قاسم هست بهش عطاکنه .یاعلی
  • محمد حسین IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    1 3
    نام و آوازه مردمان ایران زمین به واسته رشادت های این شیرمردان، مرزها را درنوردیده و باعث سربلندی ایران و ایرانیان میباشد. ژنرال ایرانی، سرباز امام زمان(عج)، دست حق به همراه شما. صحت و سلامت و موفقیت های روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم. سلامتیی ژنرال صلوات.
  • ناشناس IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    1 3
    افتخارهرایرانی است
  • پارسافر IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    0 0
    مطمئن باشید که آمریکا مخالف رفتن داعش از عراق است.چرا که دیگر بهانه ای برای حضور در عراق نخواهد داشت.ایجاد بسیج عمومی هم داعش را به شدت تضعیف میکند بخصوص که شیعه اسلحه به دست بگیرد که ترس آمریکا هم از همین است.چون آمریکا احساس میکند که چه در عراق و چه در سوریه هر شیعی که سلاح در دست داشته باشد حکم سرباز ایرانی را دارد.و این برای امریکا بسیار ناخوشایند است.آمریکا انتظار دارد داعش به تدریج حوزه خود را گسترش دهد و آمریکا هم به تناسب آن نیرو به عراق بفرستد و بر اوضاع عراق مسلط شود.
  • یبلاتنمک IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    1 0
    خاک عالم تو سرتان !!!!!!!!!!
  • علیرضا تقوی IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
    1 0
    زنده باد سردار ایرانی حاج قاسم
  • نا در IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    1 0
    دعامیخواهم قدرت نمایی حاج سلیمانی به انقلاب حضرت مهدی ( ع ) واسل بگردان سردارعزیز خداپشت پناحت
  • اکرم فرهادی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    0 1
    چاککککککککککککککککککککککرررررررررر سردار عشق....
  • کاک نصیر IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
    1 0
    من کردهستم ولی به سردار افتخار می کنم دمش گرو که شر این داعشی ها را می کند و کاش در کنارش با اسراییل و داعش می جنگیدم خدا حفظش کند