قدس آنلاین:پخش زنده برنامه های سفر رئیس جمهور ،حضور میهمانان کشوری و ستانی را در همدلیو هم زبانی ،دولت و ملت در شبکه اترک ببینید.

ویژه برنامه دولت و ملت ، همدلی و همزبانی در سیمای اترک خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مدیر روابط عمومی صدا وسیمای خراسان شمالی گفت: سیمای خراسان شمالی در روزهای سفر رئیس جمهور به استانمان با ویژه برنامه ای به عنوان  " دولت و ملت ، همدلی و همزبانی " ابعاد مختلف این سفر را منعکس می کند.

 محسن زاهد احمدی افزود: شبکه استانی اترک از ساعت 9 صبح روز شنبه بیست و سوم خردادماه تا پایان روز یکشنبه بیست و چهارم در قالب این ویژه برنامه تلویزیونی ، پیش از سفر و پس از ورود رئیس جمهور به استان خراسان شمالی  نوزدهیمین سفر هیئت دولت به خراسان شمالی را پوشش می دهد .

این برنامه در فواصل زمانی مختلف تنظیم و پخش می شود و تهیه کنندگی این برنامه بر عهده محسن سرداریان ، مجتبی فروزانفر ، علی رحیمی ، سید مصطفی مرتضوی ، علیرضا مهاجری خواهد بود .

اجرای ویژه برنامه " دولت و ملت ، همدلی و همزبانی " نیز بر عهده علی اکبر رضوانی ، آرش ضرغامی ، جواد اسکندری ، ضحی بنائیان ، آرمان حیدر زاده ، احمد قدوسی و امیر رئوف نیا است و گزارشگران آن هم محمد ولی زاده ،  یاسر ولی زاده ، نورمحمد یزدانی و علی یزدانی هستند .

برای این ویژه برنامه در روز پیش از سفر ریاست جمهوری آیتمهای متنوعی برنامه ریزی شده است از جمله آرم و وله ، کلام گوینده ، کلیپ ، حضور میهمانان ، پخش متناوب بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت نامگذاری سال 94 به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی ، پخش موسیقی زنده ، انعکاس تلفنهای مردمی ، گزارش های مردمی از سطح استان و ارتباط با دیگر شبکه ها پیش بینی شده است و میهمانان این برنامه هم حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امام جمعه محترم بجنورد ، مهندس پرویزی استاندار محترم خراسان شمالی ، مهندس علی نیا معاون عمرانی استاندار، نوروزیان معاون سیاسی امنیتی استاندار ، پورعیسی معاون برنامه ریزی استاندار، دلپسند معاون نیروی انسانی استاندار ، قاسم جعفری نماینده بجنورد در مجلس ، موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد در مجلس، دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده شیروان در مجلس ، دکتر هادی قوامی نماینده اسفراین در مجلس هستند .

بنا بر این گزارش ؛ آیتمهای روز یکشنبه 24 خرداد ماه نیز قبل از ورود حجت الاسلام و المسلمین روحانی به استان علاوه بر موارد عنوان شده روز قبل ارتباط با فرودگاه و استادیوم تختی شهرستان بجنورد خواهد بود .

پس از ورود ریاست محترم جمهوری به استان از ساعت 09:45 صبح پوشش کامل برنامه های سفر در قالب انعکاس مراسم استقبال از رئیس جمهور در فرودگاه ، استقبال مردم از رئیس جمهور در مسیر حرکت اتومبیل حامل دکتر روحانی ، سخنرانی رئیس جمهور در محل استادیوم تختی ، انعکاس سخنرانی های مختلف رئیس جمهور ، سخنرانی آقای نهاوندیان در کمپ پتروشیمی خراسان ، دیدار دکتر روحانی با علماء و نخبگان استان در سالن گلشن ، مراسم کلنگ زنی در کارخانه پتروشیمی به صورت ویدئو کنفرانس ، سخنرانی رئیس جمهور در کمپ پتروشیمی ، شورای اداری استان در تالار فرمانداری بجنورد ، نشست خبری رئیس جمهور محترم در محل فرمانداری بجنورد در کنداکتور ویژه برنامه تلویزیونی " دولت و ملت ، همدلی و همزبانی " خواهد بود .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.