قدس آنلاین- تبریز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: معنویت، ولایتمداری و استکبار ستیزی نقطه قوت و ویژگی بارز سپاه و بسیج در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه است.

معنویت، ولایتمداری و استکبار ستیزی ویژگی بارز سپاه و بسیج است‎

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  غلام عسگر کریمیان

در نشست شورای فرماندهان جنوب استان در مراغه افزود: اقتدار کنونی نظام اسلامیبه برکت خون شهدا، ایستادگی ملت و رهبری های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب محقق شده است.

وی اظهار کرد: وقتی امروز دشمن در عرصه های جنگ نرم و هجمه های فرهنگی وارد نبرد می شود  رسالت و وظیفه ما در ایستادگی و مبارزه با آنها  سنگین تر از پیش است.
کریمیان ادامه داد: ترویج و الگو برداری ملت های منطقه از بسیج برای ایستادگی در برابر نظام سلطه پیام اصلی انقلاب اسلامی و انتشار فرهنگ اصیل آن است.
وی بیان داشت: احیای سکولاریسم از جمله توطئه های شوم دشمنان برای هدف قراردادن ارزش های اسلامی و انقلابی در منطقه و کشورمان بوده و هوشیاری در این زمینه ضروری است.
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: القا و ایجاد انحراف در فرهنگ و اندیشه های متعالی امام راحل(ره) ترویج بی تفاوتی در برابر ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی، تطهیر چهره استکبار و نظام طاغوت، تضعیف نهادهای انقلابی، حمایت از جریان های معاند و تلاش برای منزوی کردن کشورمان از توطئه های نرم دشمنان است.
وی تاکید کرد: انسجام ملی و وحدت در کنار، ایمان راسخ، معنویت و ولایتمداری بهترین سلاح برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.