قدس آنلاین:مشاور مدیرعامل و سرپرست معاونت عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت : تکمیل پروژه های عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی باید از اولویتهای کاری شرکتهای استانی قرار گیرد.

تکیمل پروژه های عمرانی در شهرک ها باید از اولویت های کاری شرکت های استانی قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، فتحعلی محمدزاده در بازدید از پروژه های عمرانی شهرکهای صنعتی بجنورد و بیدک افزود : طرح های عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی باید اولویت بندی شود تا در بازه زمانی مشخصی پروژه ها به بهره برداری رسیده و زمینه خدمات رسانی بیشتر و بهتر به صنایع فراهم گردد.

وی در ادامه تسریع در تکمیل زیر ساختهای زیر بنایی در شهرکها و ناحیه صنعتی را مورد تاکید قرارداد و گفت: ارائه خدمات زیر بنایی مناسب به واحدهای صنعتی باید بیش از گذشته تسریع شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : تعداد 14 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب قابل واگذاری در استان خراسان شمالی قرار دارد.

محمدعلی یوسفی ادامه داد : امکانات اولیه زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی استان جهت سرمایه گذاری صنعتی فراهم است و این شرکت تمام تلاش خود را برای تکمیل این امکانات بکار می بندد.

وی به برخی از پروژه های عمرانی مهم در شهرکهای صنعتی اشاره کرد و افزود : تصفیه خانه شهرک صنعتی بیدک در نمیه اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید .

در این مراسم از کلیه پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرکهای صنعتی بجنورد و بیدک و تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در این شهرکهای صنعتی بازدید شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.