وزیر کشور در یادداشتی به مناسبت انتخابات ۲۴ خرداد در اینستاگرام نوشت: درست دو سال پیش مردم با انتخاب آقای دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور گفتمان اعتدال را برگزیدند که اصالت و ماهیت انقلاب اسلامی می‌باشد.

  گفتمان اعتدال، اصالت و ماهیت انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار ایسنا، در ادامه این مطلب آمده است: بی شک برای جامه عمل پوشاندن به این خواسته بازخوانی داشته‌های سی و چند سال گذشته و نگاهی عاقلانه و هدفمند به آینده‌ای روشن راهنما خواهد بود و در این راه سخت باید کوشید و همه سنگلاخ‌ها را از مسیر برداشت و راه را هموار نمود.

انقلاب اسلامی عصاره تمدنی است که قدمتی به درازای تاریخ بشریت عظمت و غنائی به بزرگی تاریخ 1400 ساله اسلام دارد و امروز با پاسداشت از این سرزمین در گرو تلاش و کوشش همه مردان و زنان کشورمان است و اگر این فرصت غنیمت را از دست بدهیم به یقین شرمسار ایرانمان خواهیم بود.

پس "پروا مکن بشتاب که همت چاره ساز است" خوشتر اینکه گرامیداشت این سالگرد قرین شده است با میزبانی مردم نجیب، بزرگوار و با فرهنگ خراسان شمالی از رئیس جمهور فرهیخته‌مان. مردمانی که به حق قدردانشان هستیم و اگر بخواهیم از کرامت و بزرگواری‌شان سخن بگویم حتماً حکایتی خواهد شد به درازای مثنوی، نیک می‌دانم که در این سالگرد خجسته مردم بزرگوار و خونگرم خراسان شمالی میزبانان شایسته‌ای از رئیس جمهور محترم خواهند بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.