قدس آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم با محور قرار دادن سیاست خارجه سعی کرده موضوعات مختلفی همچون اقتصاد داخلی را بهبود بخشد.

رفتار دولت در سیاست خارجه فهیمانه است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، عباسعلی منصوری آرانی در جشن دومین سال حماسه 24خرداد در تالار کوثر اصفهان، افزود: ما نمی‌توانیم بحث اقتصاد شکوفا را در شرایطی مطرح کنیم که یک سیاست خارجه غیرمنسجم و خلاف عقلانیت داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم با محور قرار دادن سیاست خارجه سعی کرده موضوعات مختلفی همچون اقتصاد داخلی را بهبود بخشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت هستیم، بنابراین باید ببینیم تا چه میزان توان عملیاتی کردن آن را داریم.

وی بیان کرد: معتقدیم که با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به پشتوانه مردم، دولت و مجلس باید در این شرایط حساس در کنار یکدیگر  قرار گیرند تا بتوانند بر مشکلات چیره شوند.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست دولت یازدهم در بحث سیاست خارجه، بسط و توسعه افزایش ارتباطات با دیگر کشورهای جهان است، گفت: سیاست تنش‌زدایی از دیگر اولویت‌های دولت است.

وی افزود: رسیدن به نقطه اعتماد برای دیگر کشورها آن هم در شرایطی که دور تا دور ما را آشوب و تنش فرا گرفته، ارزشمند است و دولت یازدهم به خوبی در حال حاضر در بحث سیاست خارجه فعالیت می‌کند.

منصوری آرانی با اشاره به خطوط قرمز تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: تیم مذاکره‌کننده کشورمان به خطوط قرمز معتقد و تا به امروز هیچ‌گاه از این خطوط تخطی نکرده است اگرچه ممکن است تاکتیک‌ها و نظرات متفاوت باشد.

وی تاکید کرد: رفتار دولت در سیاست خارجه فهیمانه است و هرگونه رفتار و گفتاری که در نهایت منجر به تخریب دولت شود، پسندیده نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.