فرمانده انتظامی گناباد گفت: پلیس شهرستان گناباد با انهدام باند سرقت موتور سیکلت پرده از ۵ فقره سرقت برداشت.

باند سرقت موتور سیکلت در گناباد متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار تسنیم، سرهنگ رضا قدمگاهی عصر امروز با اشاره به متلاشی شدن باند سرقت موتور سیکلت در این شهرستان اظهار داشت: در پی دو فقره سرقت موتور سیکلت در یکی از مناطق شهر گناباد موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گناباد بیان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی دو فقره سرقت، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را در این زمینه در دستور کار قرار دادند. پس از یکسری تحقیقات میدانی با توجه به سرنخ‌های به دست آمده سارق شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

قدمگاهی تاکید کرد: تیم بررسی کننده پرونده پس از چند کنترل نامحسوس با اطمینان از نگهداری موتور سیکلت‌های سرقتی در مخفیگاه، با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری وی، در بازرسی از محل قطعات موتور سیکلت‌های سرقتی اوراقی را پیدا کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به 5 فقره سرقت موتور سیکلت در شهرهای یزد و گناباد با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد. با اعتراف متهم همدستان وی شناسایی و در عملیات‌های مجزا دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.