معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خصوص تفکیک حوزه جوان از ورزش گفت: این هفته جمع‌بندی نهایی در خصوص تفکیک به دفتر معاون اول رئیس‌جمهور ارسال می‌شود.

هفته جاری؛ ارسال جمع‌بندی نهایی تفکیک حوزه جوان از ورزش به دفتر معاون اول رئیس‌جمهور

محمود گلزاری در گفت‌و‌گو با تسنیم در خصوص تفکیک حوزه جوان از ورزش، اظهار داشت: از یک سال گذشته در خصوص تفکیک و ادغام حوزه جوانان و ورزش حساسیت‌هایی وجود داشت که بیشترین پیگیری در این مسئله را دفتر معاون اول رئیس‌جمهور انجام می‌داد که اکنون به ما مأموریت دادند که یک مطالعه دقیق و تطبیقی در زمینه تفکیک حوزه جوان از ورزش انجام دهیم.

وی ادامه داد: مطالعه ما به این شکل است که چه کشور‌هایی در زمینه حوزه جوان چه اقدامی انجام دادند و تفکیک مناسب است یا خیر.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اکنون حوزه جوانان زیر سایه سنگین و اجرایی ورزش پرالتهاب با ده‌ها مسئله که دارای مشکل است، قرار گرفته و دیده نمی‌شود؛ درواقع اگر اقدامی در حوزه جوانان صورت می‌گیرد آرام و کم است.

گلزاری با ابراز "اگر تفکیک حوزه جوانان از ورزش صورت گیرد دست ما بازتر خواهد شد" افزود: مسئله تفکیک در شورای عالی جوانان مطرح شد که معاون اول رئیس‌جمهور مأموریت دادند که تا مهر ماه سازمان برنامه این موضوع را پیگیری کنند. ما نیز مطالعات تطبیقی در این راستا انجام دادیم و ایرادات و آسیب‌شناسی‌ها صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: جمع‌بندی‌ها نهایی و آماده شده است که در این هفته جمع‌بندی نهایی در خصوص تفکیک به دفتر معاون اول رئیس‌جمهور ارسال می‌شود و ما امیدواریم بعد از بررسی این امر به کمیسیون اجتماعی دولت برود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بعد از بررسی در کمیسیون مربوطه، مسئله تفکیک در صحن دولت مطرح و طی کسب رأی به‌صورت لایحه به مجلس شورای اسلامی می‌رود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.