مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور گفت: صبح امروز در ۲۵ کیلومتری نیشابور کامیونی به علت ته سیگار روشن راننده دچار آتش‌سوزی شد.

ته‌سیگار کامیون را به آتش کشید

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راننده کامیون در هنگام رانندگی سیگار خود را روشن می‌کند و بعد از اتمام سیگار احتمالا ته سیگار را به بیرون پرتاب می‌کند که متاسفانه ته سیگار در قسمت تاج باربند می‌افتد و سبب آتش گرفتن تاج کامیون می‌شود.

حسینی ادامه داد: با توجه به قرار دادن پتو و وسیله‌های شخصی راننده در باربند و جریان باد آتش به سرعت گسترش یافته و شعله‌های آتش به بار کامیون که شامل کارتن‌های گلاب و عرقیات بوده سرایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با تماس شهروندان عبوری با سامانه 125 آتش‌نشانی نیشابور بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو به محل حادثه اعزام می‌شوند که پیش از رسیدن آتش‌نشانان آتش با استفاده از یک خاموش کننده دستی توسط راننده یک خودرو عبوری تا حدودی مهار شده بود اما آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل اقدام به خاموش کردن کامل آتش می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور افزود: در این حادثه قسمت تاج کامیون، شیشه عقب و مقداری از بار کامیون دچار آسیب می‌شود.

حسینی اظهار کرد: کامیون‌ها و اتوبوس‌ها باید به خاموش کننده دستی مجهز باشند و رانندگان نیز باید آموزش‌های لازم ایمنی و آتش‌نشانی را فرا گیرند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.