قدس آنلاین: فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: مساله عراق و حضور تروریست‌ها مساله ساده ی نست و قطعاً اگر اقدام به‌موقع و مؤثر انقلاب اسلامی ایران در بغداد نبود، شاید امروز باید شاهد درگیری در چند استان کشور بودیم.

حضور تروریست ها در عراق مساله ساده ای نیست!

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، غلامرضا سلیمانی در اجلاس مجمع بسیج استان اصفهان در جمع اقشار مختلف بسیج، افزود: در حال حاضر ناتو بالغ‌بر 70 درصد از قدرت نظامی جهان را در اختیار دارد اما نیروهای انقلاب اسلامی ایران به‌راحتی ناتو را در منطقه و جهان به بازیچه گرفتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای ایجاب می‌کند که جلسات فوق‌العاده‌ای در همه سطح نخبگان و دلسوزان انقلاب برگزار شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال 94 توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر سال همدلی و هم‌زبانی، افزود: این تدبیر رهبری در حقیقت یک راهبرد در راستای تقویت انسجام داخلی و در تبدیل ‌شدن به ید واحده و اجماع کامل مسئولان و ملت همراه با آگاهی آمیخته با عقلانیت و حرکت بر مبنای عقلانیت بود.

سلیمانی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های این جلسات، گام نهادن در مسیر تبیین مطالبات مدنظر رهبر و نگاه به مسائل منطقه همراه با در نظر گرفتن پیچیدگی‌های آن و تجزیه‌ و تحلیل جایگاه انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: موضوع یمن مسئله‌ای ساده نیست، بلکه موضوعی بزرگ است، بنا به دلایلی امروز ایجاب کرده است که محتاطانه مردم یمن پاسخ آل سعود متجاوز را بدهند، چراکه مردم یمن، افق بلند بصیرتی فوق‌العاده‌ای دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تأکید بر اینکه مردم یمن امروز بر مبنای عقلانیت، اعتماد به‌ نفس و بر اساس محاسبات دقیق حرکت می‌کنند و گام برمی‌دارند، گفت: این دقیقاً مدلی است که ما در برابر تنگه هرمز انجام دادیم و پیروز شدیم.

وی افزود: در حال حاضر احساس می‌شود که در شرایط فعلی دادن نقاط امید به مردم در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت و دادن اطلاعات کامل و جامع از جایگاه و موقعیت برتر نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان لازم و ضروری است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه آگاهی دادن و تبیین موقعیت برتر ایران و انقلاب اسلامی برای ملت ایران ضروری است، بیان کرد: تبیین، تعریف و معرفی دستاوردهای نظام که ماحصل توانمندی‌های جوانان داخلی آن ‌هم در شرایط سخت تحریم برای ملت ایران یک امر لازم است.

وی ابراز کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر بلامنازع است و از این بابت مستکبران در پی کنترل آن برآمده‌اند و ایجاد انشقاق و چنددستگی از حربه‌های خطرناک دشمنان در جامعه است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ملت ایران بداند که زیرساخت‌های لازم همدلی و هم‌زبانی، آرمان‌های امام راحل و اهداف بلند آن مرحوم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.