رئیس پلیس کشور بر لزوم همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و اطلاعاتی خصوصا در استان فارس برای ریشه‌یابی جرائم و تلاش در جهت کاهش آنها تأکید کرد.

همکاری همه اداره‌ها در ریشه یابی جرائم/برخورد قاطعانه با قانون‌گریزان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه فارس، سردار سرتیپ حسین اشتری امروز چهارشنبه 27 خرداد در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی فارس در شیراز با بیان اینکه شاخص‌های امنیتی در فارس در وضعیت مناسبی قرار دارد، گفت: اما تا رسیدن به نقطه ایده‌آل در زمینه امنیت،‌ فاصله زیادی وجود دارد.

وی تصریح کرد: رسیدن به وضعیت امنیت مطلوب‌تر از وضع فعلی، نیاز به تلاش و همکاری بیشتری دارد.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: استان فارس در موضوع مواد مخدر، شناسایی و طرد اتباع بیگانه غیرمجاز، کاهش تلفات جاده‌ای و کاهش جرائم خشن موفقیت‌های خوبی در سطح کشور کسب کرده است.

اشتری با بیان اینکه امروز فارس با توجه به گستردگی جغرافیایی و تعدد قومیت‌ها وضعیت مطلوبی را از نظر امنیتی دارد، ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های مدون در سال 94 و برنامه ششم بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مردم را بالاترین سرمایه نیروی انتظامی دانست و با تأکید بر تداوم برخورد قاطعانه این نهاد از نیروهای مسلح در برابر قانون‌گریزان، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار با کسانی که امنیت و حقوق مردم را نادیده می‌گیرند برخورد خواهد کرد.

اشتری ادامه داد: مردم این کشور مستحق بهترین امنیت‌ها و آسایش‌ها هستند، چرا که حفظ شأن و منزلت آنها بیش از هر مورد دیگری برای ما ارزشمند است.

وی به تراز جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان اشاره و عنوان کرد: این مهم بالاترین مرتبه را در سطح جهان به جهت فرهنگ، امنیت، دین مداری و مردم داری دارد.

فرمانده انتظامی کشور در ادامه به مراسم تشییع 175 شهید غواص دوران دفاع مقدس که روز گذشته در تهران برگزار شد اشاره و استقبال مردم را به مثابه حماسه‌ای دیگر توصیف کرد و گفت: گویا خود شهدا هم می‌دانند که چه زمانی باید بیایند، درست زمانی که به روحیه جهادی در همه عرصه‌ها نیاز داریم.

سردارسرتیپ احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: طی تحقیقاتی که در دانشگاه تهران انجام شده، فارس بیشترین احساس امنیت را در میان استان‌های کشور دارا است.

وی خاطرنشان کرد: جهت حفظ شأن و اقتدار سازمان، خوشایندسازی محیط کارکنان، افزایش آستانه تحمل و رضایتمندی بیشتر مردم از پلیس طرح مکنا هم‌اینک در یکصد کلانتری و پاسگاه در استان فارس در حال اجرا است.

گودرزی کسب رتبه برتر نیروی انتظامی فارس در خصوص جمع آوری سلاح و مهمات، کاهش 5 درصدی متوفیان ناشی از حوادث ترافیکی، کاهش 15 درصدی متوفیان جاده‌ای و کاهش 41 درصدی جرائم داخلی را از مهمترین دستاوردهای نیروی انتظامی استان در چند ماه اخیرعنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.