قدس آنلاین، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی گفت: هیچ واحد صنفی قبل از افطار اجازه ارائه مواد خوراکی را ندارد، به جزء هتل آپارتمان‌ها و مراکز اقامتی که می‌توانند به مسافران و زائران هتل خدمات ارائه دهند.

عرضه مواد خوراکی قبل از افطار در تمام واحدهای صنفی خراسان رضوی ممنوع است
به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی شیر محمدی ظهر امروز در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های پلیس در ماه مبارک رمضان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به حضور زائران در مشهد باید برای ماه مبارک رمضان به صورت ویژه برنامه‌ریزی کنیم تا امنیت و آرامش زائران و مجاوران امام هشتم همواره برقرار باشد.

وی افزود: در این راستا پلیس امنیت عمومی هماهنگی‌های مختلفی را با ادارات و سازمان‌های مرتبط انجام داده و همچنین به اتاق اصناف در مورد ساعت کاری واحد‌های صنفی تذکراتی داده شده است.

شیرمحمدی با بیان اینکه آمادگی نظارت و کمک برای تنظیم بازار در پلیس امنیت عمومی وجود دارد، عنوان کرد: در مورد اتاق اصناف و ستاد تنظیم بازار برای نظارت بر گران‌فروشی و واحد‌های فروش اعلام آمادگی برای کمک به نظارت کرده‌ایم، همچنین در این ایام طبق هماهنگی با دستگاه قضایی به صورت 24 ساعته امکان صدور حکم و کسب اجازه از دستگاه قضایی وجود دارد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با کسانی که عمدا اقدام به روزه‌خواری کنند، برخورد سریع و قاطع صورت می‌گیرد، همچنین با واحد‌های صنفی که در این ایام اقدام به عرضه مواد خوراکی کنند مطابق با قانون نظام صنفی برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه با تعامل دستگاه‌های مرتبط برای تشدید در امر رعایت حرمت این ماه تلاش می‌کنیم، ادامه داد: خودروهایی‌ که سرنشینان آن مرتکب روزه‌خواری شوند تا یک ماه توقیف می‌شوند و برای سرنشینان آن پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

شیرمحمدی تصریح کرد: هیچ واحد صنفی قبل از افطار اجازه ارائه مواد خوراکی را ندارد به جزء هتل آپارتمان‌ها و مراکز اقامتی که می‌توانند به مسافران و زائران هتل خدمات ارائه دهند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی ادامه داد: برای مسیر‌های بین شهری با سازمان‌های مرتبط هماهنگی شده که برخی مراکز بتوانند خدمات ارائه کنند اما هیچ واحدی چه در شهر چه در بین راه‌ها اجازه نصب بنر و تابلو ندارد.

وی تاکید کرد: در حوزه مقابله با آلودگی صوتی، بدحجابی و مزاحمت تا سه ماه اجازه توقیف خودرو وجود دارد همچنین از ابتدای طرح منع استعمال قلیان در اماکن عمومی به خوبی دستورات لازم انجام شده اما متولیان این امر بهداشت و اتاق اصناف هستند ولی برای اجرای بهتر قانون ما آمادگی همکاری لازم با هر دو سازمان را داریم.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی در ماه مبارک رمضان به صورت 24 ساعته از طریق شماره تماس 2183263 پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.