مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌های و نهادهایی است که همچنان ایثار و شهادت در آن ساری و جاری است.


فاصله ما با آرمان‌های شهدا چقدر است؟
به گزارش ایسنا،منطقه کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا یاوند عباسی در یادواره ۱۲ شهید مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:یکی از اهداف و کارهایی که دشمن در دستور کار دارد هدف قرار دادن کانون خانواده و بنیان‌های اجتماعی است که با مواد مخدر دنبال این کار است.دشمن با توطئه و سوق دادن جوانان به مصرف انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی دنبال است که باعث از هم پاشیدن خانواده‌ها و افزایش بزهکاری‌ها شود.

وی همچنین گفت:در یادواره‌های شهدا باید ببینیم که چقدر با آرمان‌های شهدا فاصله داریم.

یاوند عباسی با اشاره به بررسی‌های چند هزار فقره از وصیتنامه‌های شهداء بیان کرد: بطور متوسط در این وصیتنامه‌ها چهار بار نام مقدس ابا عبدالله الحسین ذکر شده است، که نشان دهنده عشق شهدا به امام حسین(ع) است.در این وصیتنامه‌ها همچنین نام آقا امام زمان(عج) ذکر شده و به حلالیت و حق‌الناس اشاره شده است.

وی اظهار کرد: آیا اگر توانسته بودیم پیام شهدا را دریافت کنیم این اختلاس‌ها، دزدی‌ها و برخی کارها و اقداماتی که بعضا فاش می‌شود یا نمی‌شود را انجام می‌دادیم؟.ما باید غصه بخوریم که نتوانسته‌ایم آنگونه که باید و شاید اهداف شهدا را پیگیری کنیم. اینکه جمع شویم و بدون اینکه ارزیابی از خودمان داشته باشیم که چقدر به آرمانهای شهدا نزدیک بوده‌ایم، یادی از شهدا کنیم، فایده ندارد. شهدا کسانی بودند که بر روی زمین حسینی شدند و در خدمت مردم و پشتیبان ولی‌فقیه بودند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا، جانبازان و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.