رئیس مجلس شورای اسلامی با تشکر از سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) در زمینه خدمت‌رسانی به ایتام گفت: شما ایتام در قلب ما هستید ما نگران شما هستیم تا شما در بهترین شرایط زندگی و تحصیل کنید.

لاریجانی: ایتام در قلب ما هستند
به گزارش (ایسنا)، دکتر علی لاریجانی که پنج‌شنبه شب (28 خرداد ماه) در محل مجلس شورای اسلامی میزبان جمعی از ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور بود، گفت: ابتدا به تمامی شما عزیزان سلام دارم و اینکه روز نخست ماه مبارک رمضان را به خانه ملت آمدید از شما تشکر می کنم، شما بر ما منت نهادید.

رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به جمعی از ایتام ادامه داد: شما یک خانواده محترم و صمیمی در کشور ما محسوب می شوید، خانه ملت خانه خودتان است.

لاریجانی افزود: انشاءالله ماه رمضان برای همه شما پر برکت باشد چرا که برخی از اولیاء دین گفته‌اند در این ماه انسان‌ها فرشته‌گون می شوند چرا که خواب انسان عبادت است و نفسش تسبیح است و این از ویژگی فرشتگان است که همه اعمال آنان تسبیح تلقی می‌شود.

رئیس نهاد قانونگذاری گفت: انسان‌های روزه دار در زمینه تکامل برای حرکت انسانی خود تلاش می‌کنند.

لاریجانی خطاب به میهمانان خود افزود: شما فرزندان خوب و عزیز ما باید بتوانید در این ماه مسیر فرشته‌گون شدن را طی کنید و انشاءالله خدا به شما کمک می‌کند.

لاریجانی با تشکر از سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: شما عزیزان در قلب ما هستید و همه ما نگران شما هستیم تا شما در بهترین شرایط زندگی کنید تا بتوانید تحصیل خوب داشته باشید و انشاءالله آینده شما روشن باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این مراسم یادآور شد: امیدوارم کمیته امداد و سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را برای سعادت‌مندی شما فرزندان عزیز به کار گیرد و از خداوند یکتا عزت و سربلندی برای شما آرزو می‌کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.