سینا حسینی : یک روز پس از انتخاب اعضای جدید هیات مدیره آبی ها سرمربی سابق تیم ملی کرواسی برای انجام مذاکرات اولیه جهت هدایت تیم فوتبال استقلال ...

 استیماچ امضا نکرد

 به همراه برانکو ایوانکوویچ راهی تهران شد تا در صورت رسیدن به توافق نهایی هدایت آبی های پایتخت را در لیگ پانزدهم در دست گیرد.

حضور استیماچ در تهران باعث شد نگاه ها به جلسات هیات مدیره و بازدید او از امکانات باشگاه استقلال دوخته شود. اعضای جدید هیات مدیره استقلال که بیشتر توان خود را بر روی استخدام سرمربی خارجی متمرکز کرده بودند، جلسات فشرده ای را با وی برگزار کردند اما در این بین یک مساله به شدت اعضای هیات مدیره آبی ها را آزار می داد . آنها با توجه به این که از سوی وزارت ورزش و جوانان به شدت حمایت می شدند اما با مشکل بزرگی به نام پول مواجه هستند.

هزینه استخدام استیماچ هزینه هنگفتی است به همین خاطر مردان تصمیم ساز باشگاه استقلال با این مربی چانه زنی فشرده ای داشتند تا شاید بتوانند از او تخفیف بگیرند اما سرمربی سابق تیم ملی کرواسی اهل تخفیف نیست به همین دلیل تصمیم گرفت در گام آخر در این رابطه حرف بزند و تصمیم خود را به اعضای هیات مدیره استقلال اعلام کند.

 

مجیدی و پاشازاده!

وی حاضر بود امتیازاتی را به مدیران استقلال بدهد اما از مبلغ خود رقمی کسر نکند به همین دلیل او در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با پیشنهاد مدیران باشگاه برای انتخاب یک مربی ایرانی به عنوان دستیار اولش موافقت کرد و در این باره به آنها اطمینان داد اگر به عنوان سرمربی در این باشگاه مشغول به کار شود قطعا دستیار اول او ایرانی خواهد بود.

طبق شنیده ها فرهاد مجیدی و مهدی پاشازاده از گزینه های اصلی دستیاری استیماچ در استقلال هستند که باید دید کدام یک از این دعوت استقبال می کنند. اما سایر دستیاران او دستیاران سابق زلاتکو کرانچار در تیم فوتبال سپاهان خواهد بود که مدیران استقلال با این انتخاب ها تلویحا موافقت کردند.

اما یکی از چالش های جدی استیماچ با باشگاه استقلال محل تمرینات تیم فوتبال استقلال است. او پس از بازدید از کمپ ناصر حجازی این مکان را مورد تائید قرار نداد و تاکید کرد این زمین تمرین محل مناسبی برای تمرین های تیم نیست. اما سوال کلیدی اینجاست که آیا این مربی کروات سرمربی تیم فوتبال استقلال خواهد شد یا اینکه فردی دیگر روی نیمکت استقلال خواهد نشست؟

 

همچنان قلعه نویی

گفته می شود مهمترین گزینه های ایرانی که در جمع کمیته فنی از شانس بالایی برخوردار هستند می توان به پرویز مظلومی که از سوی منصور پورحیدری مورد حمایت قرار می گیرد و امیر قلعه نویی که مورد حمایت مسعود معینی است اشاره کرد و در این بین عباس کردنوری دیگر عضو کمیته فنی و عضو موثر هیات مدیره باشگاه استقلال بر این باور است که در شرایط بغرنج کنونی استفاده از سرمربی خارجی حاشیه های کمتری را به دنبال خواهد داشت.

بنابراین با توجه به شرایط پیش رو و با احتساب ادامه حضور علیرضا منصوریان در تیم نفت و جهت جلوگیری از اختلاف نظرهای آینده در کمیته فنی بنظر شانس انتخاب گزینه خارجی بیش از گزینه های داخلی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فری IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    من نمی دونم چرا مظلومی رو نمی یارن