قدس آنلاین: استاندار اصفهان گفت: اصفهان با داشتن 10 درصد از شهدا و 11 درصد از جانبازان كشور و حضور دو لشگر، چندين تيپ مستقل و 400 فرمانده ي رده بالا در دوران دفاع مقدس، از داشتن موزه ي دفاع مقدس و آسايشگاه در خور جانبازان محروم است.

اصفهان با داشتن 10 درصد شهدای کشور موزه دفاع مقدس ندارد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، رسول زرگرپور در ديدار با اعضاي شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي اصفهان كه به مناسبت پنجاهمين سالگرد طلايه داران آفتاب، شهداي موتلفه ي اسلامي شهيدان بخارايي، اماني، صفارهرندي و نيك نژاد صورت گرفت،‌ ضمن تبرك حلول ماه مبارك رمضان، گفت: حزب مؤتلفه اسلامي يك جريان بسيار اصيل، متدين و با سابقه، منسجم، هدفمند و با انگيزه است.
وی با بيان اينكه اين حزب مورد تاييد مقام معظم رهبري است، افزود: بركات اين حزب به خون‌ها و جان فشاني‌هاي شهداي آن در جريان پيروزي انقلاب اسلامي باز مي‌گردد.
استاندار اصفهان حزب مؤتلفه اسلامي را متشكل‌ترين تشكل اصفهان خواند و افزود: انتظارات زيادي از اين تشكل وجود دارد و بايد نيروهاي باتجربه اين حزب پشتوانه نيروهاي جديد باشند.
زرگرپور در ادامه به بيان ويژگي‌هاي استان پرداخت و گفت:‌ در اوايل دهه 70، هر فكر و ايده جديد و هر كارآفريني و برنامه نو از اصفهان شكل مي‌گرفت ولي امروز بعد از گذشته دو دهه استان تقريباً از اين ظرفيت‌ها فاصله گرفته است.
استاندار اصفهان اضافه كرد: اصفهان با داشتن 10 درصد از شهدا و 11 درصد از جانبازان كشور و حضور دو لشگر، چندين تيپ مستقل و 400 فرمانده ي رده بالا در دوران دفاع مقدس، از داشتن موزه ي دفاع مقدس و آسايشگاه در خور جانبازان محروم است.
وي نداشتن خطوط هوايي عليرغم دارا بودن مجوز و همچنين عدم تكميل مصلي و ورزشگاه نقش جهان را از ديگر مشكلات استان برشمرد و افزود: در دو دهه گذشته رقابت‌هاي سياسي به تنازعات سياسي تبديل شده‌اند و همين امر يكي از عوامل مهم عقب افتادگي استان شده است.
زرگرپور افزود: تا زماني كه اين مسايل حل نشود مشكلات حل نخواهد شد و همه گروه‌ها بايد دست در دست هم دهند تا مشكلات مرتفع گردد.
مدير ارشد استان با بيان اينكه بسياري از تصميمات اتخاذ شده در سفر مقام معظم رهبري در سال 80 به اصفهان؛ هنوز اجرايي نشده است، اظهارداشت:‌ در طول 2 سال گذشته50 درصد از وقت مديريت استان براي حل مشكل آب صرف شده است كه اميدواريم اين مشكلات هرچه سريع‌تر برطرف شود.
وي با اشاره به دو انتخابات مهم امسال گفت: حاضر نيستيم كه به خاطر منافع گروهي، آخرت خود را بفروشيم و گناه يك راي را به گردن خود بيندازيم و تلاش خواهيم كرد كه با برگزاري انتخاباتي در صحت و سلامت كامل، شرايط براي همه كانديداها يكسان باشد و آنچه از صندوق در مي‌آيد راي واقعي مردم باشد.
لازم به ذكر است در اين ديدار اعضاي حزب مؤتلفه اسلامي استان ضمن تقدير از مواضع ارزشي و اصولي و تلاش‌ها و كوشش‌هاي استاندار اصفهان، به بيان گزارشي از عملكرد اين حزب و ديدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسايل مهم استان پرداختند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.