عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه عملکرد وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در طول دو سال گذشته مثبت و قابل تقدیر است، گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه فردا کمیسیون عمران رای نمی آورد.

دستاورد آخوندی در مسکن مهر بیشتر از دولت دهم بود/ استیضاح وزیر راه و شهرسازی رای نمی آورد

عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه عملکرد وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در طول دو سال گذشته مثبت و قابل تقدیر است، گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه فردا کمیسیون عمران رای نمی آورد.

محمد حسن نژاد در گفت وگو با ایلنا با اشاره به عملکرد مثبت عباس آخوندی در حوزه های مسکن مهر، سیاست گذاری در تامین مسکن دهک های کم درآمد کشور، راهسازی و مسکن روستایی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و منابع محدود بانک ها، بودجه محدود دولت اقدامات وزیر راه و شهرسازی در حوزه های عمرانی به خصوص مسکن مهر قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم مسکن مهر با پیگیری بیشتری نسبت به دولت نهم و دهم به اجرا رسید، ادامه داد: اعداد و ارقام و گزارش های رسمی از تعداد واحدهای ساخته شده و تحویل داده شده گواه این است، وزارت راه و شهرسازی دولت یازدهم دستاوردهای بیشتری نسبت به مسئولان دولت دهم داشت.

حسن نژاد ادامه داد: در این شرایط نابه سامان اقتصادی وزارت راه و شهرسازی به تعهد خود درباره مسکن مهر پایبند بود و حتی مسئول پیگیری مسکن مهر دولت دهم هم در دولت یازدهم تغییر نکرد.

عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی به نفع و صلاح کشور نیست، گفت: آخوندی برنامه ها و سیاست های کلانی را در حوزه های راهسازی، پروژه های عمرانی و مسکن و شهرسازی در نظر دارد که برای تامین اعتبار و اجرا این سیاست های روش های نوینی را اتخاذ کرده است.

وی با بیان اینکه اعتقادی به استیضاح وزیر راه و شهرسازی ندارم، ادامه داد: استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه فردای کمیسیون عمران رای نمی آورد و اکثر اعضای کمیسیون عمران هم اعتقادی به استیضاح آخوندی ندارد.

وی درباره یکی از سوالات مطرح شده در طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی مبنی بر عزل نیروهای انقلابی گفت: همانطور که گفتم بسیاری از نیروی های وزارت راه و شهرسازی همان نیروهای دورههای پیش هستند اما در مورد سنجش انقلابی بودن افراد و نیروها باید دید دماسنج این ارزیابی و ارزش گذاری چه کسی و کجا است ؟

حسن نژاد ادامه داد: واقعا انقلابی بودن یا نبودن افراد را چه کسی مشخص می کند و معیارهای این ارزیابی چیست؟

عضو کمیسیون اقتصادی تاکید کرد: نباید به افراد برچسب این چنینی زد و انگیزه کار را از نیروهای مستعد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اکبر ناطق نوری IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    کجای عملکرد ایشان مثبت بود پاچه خور ازروزی که ایشان وزیر شد البته با پارتی بازی و تحمیلی برای مسکن مهر چکارکرد چشمتون راباز کنید تمام مسکن مهری ها بااستیضاح ایشان موافقند آخوندی چون خودش بالاخره همه میدونیم لوکس سازه و شرکت ساختمانی داره اصولاً با مسکن مهر مخالفند درصورتی که اگر اگر اگر نماینده های ما عاقل باشند (مثل حسن نژاد پاچه خور نباشند )مسکن مهر کمک خوبی بود برای قشرضعیف وام 80میلیونی بدرد مانمیخوره پول هم نداریم پس انداز کنیم بهترین گزینه مسکن مهر بود ازنمایندگان خواهش میکنم التماس میکنم آقای آخوندی را استیضاح کنید از باجناق های ایشون هم نترسید
  • سعید IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
    0 0
    فقط میخواد مردم و بدهکار بانکها بکن .کارمندوکارگر چقدرحقوق میگیره که بخواد۱/۵میلیون قسط بده.این راهکار آقاست.خسته نباشی با این خلاقیت.