قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: مراسم جشن آزادسازی مهران به صورت مستقیم از شبکه یک پخش می شود.

پخش مراسم جشن آزادسازی مهران از شبکه یک

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الله رحیم زاده در جلسه برنامه ریزی سالروز آزاد سازی مهران و هفته پایداری در مهران با بیان اینکه در شب مراسم آزادسازی مهران نمایشی درباره دفاع مقدس به صورت کوتاه و مفید برگزار می‌شود، اظهارداشت: در این مراسم سعی بر آن است که نمایش‌های مختلفی اجرا شود که اجرای برنامه های طنز، موسیقی، شعر از جمله این برنامه‌ها است و تلاش بر این است که آزادسازی مهران را پر رنگ تر نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه مراسم جشن آزادسازی مهران به صورت مستقیم از شبکه یک سیما پخش می شود، افزود: عملیات غرور آفرین کربلای یک که منجر به آزادسازی مهران شد یکی از مهم ترین عملیات هایی هست که امام خمینی (ره) در جمله ای به یاد ماندنی  فرمودند: مهران را هم خدا آزاد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام یادآور شد: انتظار می‌رود نه تنها در مهران بلکه در کل استان نسبت به این مراسم بزرگ نصب بنر و چراغانی داشته باشند.

گفتنی است شهر مرزی مهران در جنوب استان ایلام طی عملیات کربلای یک در ۱۰ تیرماه ۱۳۶۵ به دست رزمندگان اسلام از دست نیروهای متخاصم بعث عراق آزاد شد و در حال حاضر پایانه بین المللی مهران یکی از مهمترین کانون های تردد زوار و کالای کشور به عراق محسوب می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.