قدس آنلاین: جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه به الگویی برای مقاومت تبدیل شده و ابتکار عمل و قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند.

نظام جمهوری اسلامی الگویی برای مقاومت در منطقه خاورمیانه شده است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار مجتبی فداء در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با ادای احترام به 23 هزار شهید استان اصفهان و 775 شهید والا مقام شهرستان لنجان اظهار کرد: شهدای تازه تفحص شده به حضور خود مقاومت همه‌جانبه را به ما یادآور شدند و ما باید شهدای اسلام را سرلوحه کار‌های خود قرار بدهیم.

وی با اشاره به 5 رمضان سال 1357 افزود: در حرکت ابتکاری مردم اصفهان در اعتراض به دستگیری آیت‌الله طاهری در منزل مرحوم آیت‌الله خادمی تحصن کردند و تعدادی از مردم در آنجا به شهادت رسیدند که این امر سبب نشر آگاهی‌ها شد و نهضت انقلاب اسلامی را به در مجرای جدیدی سوق داد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) شهدای قبل از انقلاب را از گمنام‌ترین شهدای ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: شهدای قبل از انقلاب با اهداء جان خود برای شکل‌گیری نظام اسلامی گام برداشتند و پیش از چشیدن طعم استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند و حتی طعم شیرین پیروزی را نچشیدند و ما مدیون ایثارگری این شهدای والا مقام هستیم.

وی با اشاره به عملیات رمضان 1361 بیان کرد: استان اصفهان به واسطه نقش عملکرد دو لشکر هشت نجف اشرف و لشکر 14 امام حسین(ع) فراتر از آنچه که برای آنها پیش‌بینی شده بود پیش‌روی کردند و افتخارات فراوانی را خلق کردند و شهدای استان اصفهان در این عملیات با اهدا خون خون در راستای اعتلای نظام گام‌های بسیار موثری برداشتند.

فداء اضافه کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه به الگوگیری برای مقاومت تبدیل شده و ابتکار عمل و قدرت نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به تحولات در کشور عراق بیان کرد: امروز رئیس جمهور عراق و مسئولان عراق خود اذعان دارند که امنیت عتبات عالیات و مردم عراق را مدیون جمهوری اسلامی هستند که این نشان‌دهنده عظمت و اقتدار ایران است.

فداء گفت: امروز که مردم یمن مورد هجوم آل‌سعود قرار گرفتند نیازمند دارو و مواد غذایی هستند و آنها نیازی به سلاح و تجهیزات ندارد چرا که بیش از 50 میلیون اسلحه و مهمات در دست مردم یمن وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در ادامه با اشاره به اهمیت نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی افزود: در سال‌های گذشته تمام نام‌گذاری‌ها مناسبت‌های اقتصادی داشت اما طی چند سال اخیر حوادث متعددی در منطقه آن‌ هم به پشتیبانی استکبار جهانی در حال شکل‌گیری بوده و یکی از دلایل اصلی انتخاب این شعار از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای ایجاد تحکیم هر چه بیشتر بوده است.

وی اضافه کرد: همدلی و هم‌زبانی ظرفیتی بسیار قوی در خود جای داده و همین علت رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط امروز هم‌نوایی مردم و مسئولان را خواستار شده‌اند چرا که وجود دو‌دستگی ظرفیتی برای حضور دشمن در کشور فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.