مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور گفت: زندگی کارتن خوابی در زیر پل بلوار ۷۶ متری نیشابور دچار آتش‌سوزی شد و با وجود اعلام حضور کودکی یک ساله در این آتش‌سوزی هیچ فردی در محل حادثه پیدا نشد.

زندگی کارتن خواب در آتش سوخت/ تردید‌ها از حضور کودکی یک ساله در حادثه
خبرگزاری فارس: زندگی کارتن خواب در آتش سوخت/ تردید‌ها از حضور کودکی یک ساله در حادثه
 
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدمهدی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان نیشابوری با سامانه 125 آتش‌نشانی نیشابور مبنی بر آتش‌سوزی در بلوار 76 متری بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره 5 به محل حادثه اعزام شدند.

حسینی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل، مشاهده شد که در مکان مزبور یک خانواده کولی در زیر پل زندگی می‌کنند که در زمان بروز حادثه فقط مادر خانواده حضور داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور خاطرنشان کرد: به علت کوتاهی سقف و بسته بودن یک طرف پل دود زیادی بر اثر آتش‌سوزی در زیر پل جمع شده بود.

وی افزود: در هنگام خاموش کردن آتش مادر خانه گفت که کودک یک ساله وی در داخل آتش است که بلافاصله یک تیم نجات و یک تیم حریق از ایستگاه یک نیز به محل حادثه اعزام شدند و با استفاده از توربوفن دود را از محل خارج و سپس یکی از آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی وارد محل شد و به جستجوی کودک یک ساله پرداخت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی نیشابور گفت: پس از جستجو آتش‌نشانان هیچ فردی در محل حادثه پیدا نشد و با صورت جلسه ماموران انتظامی، آتش‌نشانان محل را ترک کردند.

حسینی یادآور شد: در این آتش‌سوزی مقداری ضایعات متعلق به این فرد در آتش سوخت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.