در ماه مبارک رمضان اداره پاسخگویی به سئوالات دینی در حرم مطهر رضوی به ۳۵۰ هزار سئوال و شبهه اعتقادی و فقهی زائران و مجاوران پاسخ می‌دهد.

پاسخگویی به ۳۵۰ هزار سئوال و شبهه اعتقادی و فقهی در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مهدی لسانی اظهار داشت: براساس برنامه ریزی به عمل آمده پیش بینی می‌شود سامانه تلفنی «32020» به صورت 24 ساعته، 200 هزار سوال را طی ماه مبارک رمضان پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه به صورت همزمان 25 کارشناس فقهی و اعتقادی پاسخگویی به سئوالات در سامانه را به عهده دارند، بیان کرد: سامانه پیامکی 30002020 نیز در ماه مبارک رمضان تعداد صدهزار سوال را به صورت پیامکی پاسخ خواهد داد.

رئیس اداره پاسخگویی آستان قدس رضوی با اشاره به وجود دفاتر حضوری در مجموعه اداره پاسخگویی به سوالات دینی که در صحن‌های مختلف مستقر هستند، گفت: این دفاتر که به طور حضوری در ماه مبارک رمضان 50 هزار سوال زائران را پاسخ می‌دهند، افزون بر قالب‌های ذکر شده، در کمک رسانی به نیاز پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، اداره پاسخگویی را یاری می کنند.

وی ادامه داد: دفاتر پاسخگویی خواهران در صحن‌های آزادی، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و رواق های داالحجه و دارالمرحمه و دفاتر پاسخگویی برادران در مسجد گوهرشاد، صحن آزادی و رواق مدرسه پریزاد، در حال ارائه خدمت به زائران آستان مقدس حضرت رضا(ع) هستند که در این دفاتر 200 نفر از طلاب فاضل سوالات شرعی و اعتقادی زائران ارجمند را پاسخگویی می‌کنند.

تنها در سه روز اول ماه مبارک رمضان بیش از 74 هزار سوال از طریق سامانه تلفنی، 13 هزار سوال از طریق سامانه پیامکی و پنج هزار و 500 سوال از طریق دفاتر حضوری پاسخ داده شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.