دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری عاملان پرونده گمرک چابهار و سازمان غله و خدمات بازرگانی استان خبر داد.

جزئیات اختلاس در گمرک چابهار

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد مرزیه از دستگیری مدیر حوزه گمرک این شهرستان خبرداد و افزود: مدیر این حوزه به عنوان متهم ردیف اول پرونده دوبار در یک دوره 6 ماهه و یک دوره دو ماهه بازداشت شده بود اما موقتا و با قید وثیقه آزاد است.

 

وی گفت: املاک و اموال متهمان این پرونده ضبط شده و به زودی به دادگاه انقلاب ارسال می‌شود.

 

مرزیه اختلاس و قاچاق کالا را از اتهامات اصلی عاملان این پرونده عنوان کرد و گفت: تقریبا تمامی افراد این پرونده دستگیر شده‌اند و معتقد هستیم که یک نفر دیگر هم در این پرونده دخیل بوده لذا به دنبال مستنداتی هستیم تا بتوانیم آن فرد را هم دستگیر کنیم.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همچنین به پرونده سازمان غله و خدمات بازرگانی استان اشاره کرد و افزود: در مورد قاچاق آرد و منازل سازمانی آن اداره گزارشاتی را دریافت کردیم و پس از تحقیقات اولیه هشت نفر که از متولیان تامین آرد استان بودند را دستگیر کردیم.

 

وی، مدیرکل سابق سازمان غله و خدمات بازرگانی و بعضی از فروشندگان آرد استان را از جمله متهمان دستگیر شده در خصوص این پرونده عنوان کرد و افزود: این پرونده منتظر نتیجه بازرسان در اداره غله است و به محض اعلام نظر نهایی از متهمان دعوت می‌شود تا آخرین دفاعیه خود را انجام دهند و تفهیم اتهام شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.