۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
کد خبر: 291840

سرمربی تیم والیبال ایران پس از پیروزی مقابل لهستان گفت:از بازیکنانم خواسته بودنم فقط به پیروزی فکر کنند و کاری به تقسیم امتیازها نداشته باشند.

کواچ:خوشحالم! بازی سختی را بردیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سرمربی تیم والیبال ایران پس از پیروزی مقابل لهستان گفت: خیلی خوشحالم که بازی سختی را بردیم. در رختکن به بازیکنان گفتم که درباره نتیجه زیاد فکر نکنید، فقط دنبال پیروزی باشید. بازی مقابل لهستان، قهرمان جهان، خیلی سخت بود. نباید فکر کنیم که باید شرایط بازی با آمریکا را تکرار می کردیم. برای ما مهم پیروزی بود که محقق شد. در لحظات حساس به بازی برگشتیم. ست چهارم را 25 -16 بردیم. این خیلی مهم است که به بازی برگردید و پیروز شوید. من به تیم لهستان تبریک می گویم که در این جو سالن اینقدر خوب والیبال بازی کرد.

وی افزود: در شرایطی ما والیبال خوب انجام ندادیم. میرزاجانپور در ست اول از جریان مسابقه خارج شد، اما به بازی برگشتیم و بهتر شدیم. ما سعی کردیم با سرویس خوب به لهستان فشار بیاوریم. سعی کردیم آنها را عقب برانیم. ما همچنین سعی کردیم در دفاع و توپ گیری انتهای زمین بهتر باشیم. حالا خوشحال هستیم که نتیجه تلاشمان را گرفتیم. تکرار می کنم که شرایط بسیار بهتری را در ست پایانی رقم زدیم.

کواچ درباره قانون جدید فدراسیون جهانی درباره اهمیت تعداد بردها برای صعود گفت: تغییرات در قوانین فدراسیون جهانی همیشه به وجود می آید. سال قبل هم تغییرانی در نحوه صعود به لیگ جهانی پیش آمد. الان گروه A مسابقات شرایط بسیار متفاوتی دارد و بازی برای آن تیم ها حالت دوستانه پیدا کرده است زیرا سه تیم از آن گروه صعود می کنند. اما شرایط برای گروه ما سخت است و اصلا عادلانه نیست از چهار تیم خوب تنها دو تیم صعود کنند.

سرمربی تیم والیبال ایران درباره دلیل عدم حضور غفور در ترکیب اصلی تاکید کرد: ما از غفور هم در چهار بازی اول بهره بردیم اما فعلا شهرام محمودی عملکرد بسیار خوبی دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.