رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خطوط اصلی با قانون الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای حفظ می‌شود، گفت که در مذاکرات غنی‌سازی نباید آسیب ببیند.

غربی‌ها مراقب باشند مجددا درباره توافق با ایران اشتباه نکنند/ غنی‌سازی نباید آسیب ببیند
به گزارش  فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه در همایش گرامیداشت هفته قوه قضائیه که در محل سالن اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به اینکه از سال پایانی دولت قبل تقاضای طرف قبلی برای مذاکره با ایران در موضوع هسته‌ای از طریق کانال‌هایی مطرح شد گفت: 1+5 پذیرفته بود که غنی‌سازی در خاک ایران صورت گیرد.

وی پذیرش 2 اصل تحقیق و توسعه و تولید در ایران از سوی طرف غربی را یادآور شد و اظهار داشت: خیلی‌ از محدودیت‌هایی که اکنون ما در جریان مذاکرات پذیرفته‌ایم ثلمه‌ای به عالم وارد نمی‌کند.

لاریجانی با اشاره به اینکه ژست‌هایی که بعضی وزرای اروپایی در خلال مذاکرات هسته‌ای می‌گیرند جنبه تبلیغاتی دارد، گفت: شما -اروپایی‌ها- مجبور شدید اصل موضوع غنی‌سازی در خاک ایران را بپذیرید.

وی به تصویب قانون الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای در مجلس و تأیید آن در شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: در مذاکرات موضوع اصلی که بحث غنی‌سازی‌ است نباید آسیب ببیند و می‌بایست به همراه چارچوب‌هایش حفظ شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.