قدس آنلاین- تبریز:‌فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به عرصه‌های مختلف نبرد با دشمن گفت: امروز سپاهیان اسلام در تمام عرصه‌های نبرد با دشمن به شدت درگیر هستند.

مهمترین ماموریت در بسیج عمق بخشی داخلی و توجه به محتوا است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان در جمع کارکنان سپاه ناحیه امامت تبریز، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه ما در وسط جنگ هستیم، اظهار داشت: ما در جنگی هستیم که عرصه‌های مختلفی دارد از جمله امنیتی، جنگ نرم و این عرصه‌ها همواره در حال گسترش است و از این رو مطمئنا هدف‌گذاری، سازماندهی، برنامه‌ریزی و اجرای دقیق جزء الزامات کار ماست. با استفاده از توان و ظرفیت‌‌های موجود، هنر مدیریت، ترکیبی از تعهد و تخصص و تلاش و کوشش شبانه‌روزی و نهایتا با توکل بر خدا و با روحیه جهادی و عمل انقلابی باید در این عرصه‌ها وارد شویم.

وی  با بیان اهمیت فعالیت در بسیج تصریح کرد: مهم‌ترین ماموریت در سازمان بسیج بحث عمق بخشی داخلی و توجه به محتوا است. توصیه‌ای که بنده می‌توانم داشته باشم این است که با ارتباط دائمی با بسیج و تقویت پایگاه مردمی سپاه تلاش کنیم به این عمق بخشی داخلی کمک کنیم.

سردار کریمیان اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز ما در تمام عرصه‌ها درگیر هستیم، لازم است آمادگی‌های خود را برای انجام تمام ماموریت‌ها افزایش دهیم، از جمله در جنگ نرم که پایه و اساس این عرصه تزکیه و خودسازی و جوشش معنویت و جوشش صفات فضیله از فرماندهان است، در جنگ امنیتی و سایر عرصه‌ها.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: تا وقتی که ماهیت انقلاب خود را حفظ کرده ایم، تا وقتی که خاکریزهای جبهه حق نابود نشده اند، تا وقتی که از خط ولایت، اصول انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند امام (ره) و رهبری عبور نکرده ایم این دشمنی ها با ما وجود خواهد داشت.

فرمانده سپاه امامت تبریز ضمن خیر مقدم گویی و آرزویی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، کارکنان، بسیجیان سپاه ناحیه امامت با آمادگی کامل در همه زمینه‌ها در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تابع محض ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله) هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.