در آستانه کلید خوردن تازه ترین اثر "ابراهیم حاتمی کیا" خبرهای مختلفی از این پروژه شنیده می شود اما موضوعی که بیشتر ذهن افراد را درگیر کرده، این است که به راستی بازیگر نقش بادیگارد "ابراهمی حاتمی کیا" چه کسی است؟

بادیگارد "ابراهیم حاتمی کیا" چه کسی است؟
 ابراهیم حاتمی کیا کارگردان نام آشنایی که مدتها ست به عنوان یک فیلمساز صاحب سبک و متعهد در سینمای ایران جا افتاده است.کارگردانی که هر گاه دست به کار شد خروجی کارش با موجی از انتقادها و تمجیدها همراه بود.
فیلمهای او همچون گزارشی مستند از جنگ روایت واقعی و تاریخی را به تصویر می کشد که اگر به کارنامه کاری او هم نگاهی بیاندازیم متوجه می شویم که ماندگارترین آثار او هم در ژانر فیلمهای دفاع مقدس بوده است.
"حاتمی کیا "بعد از درخشش فیلم سینمایی "چ" که برشی از حضور شهید چمران در جبهه های غرب بود این بار به سراغ "بادیگارد" رفته است.فیلمی که به قول خودش ماحصل یک تلاش حدوداَ پنج ساله تحقیق و نگارش او بر اساس یک دغدغه شخص است که حالا خبرهای مراحل تولید این فیلم در رأس اخبار سینمایی ایران قرار دارد.
سوژه تازه ترین اثر "حاتمی کیا" مضمونی اجتماعی دارد همانطور که از خبرها شنیده می شود این فیلم درباره یک محافظ شخصی است این محافظ شخصی در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیتهای مهم نظام محافظت می کند اما در جایی دیگر و بر اساس حوادث متوجه می شود که او بیش از آنکه به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است.محافظ شخصی دچار تشکیک می شود و این موضوع باعث می شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و به سراغ محافظت از شخص دیگری برود که یکی از فعالان هسته ای کشور است.
نگاهی به عوامل سازنده و البته بازیگران جدیدترین اثر سینمایی "ابراهیم حاتمی کیا" نشان می دهد که او این بار هم به دنبال ساخت یک اثر بدیع در سینمای ایران است.
در میان خبرهای مختلفی که از این فیلم شنیده می شود سوالی که مطرح می شود این است که به راستی چه کسی از میان بازیگران دعوت شده به این پروژه (فرهاد قائمی، امیر آقایی، بابک حمیدیان، محمود عزیزی، پرویز پرستویی) به ایفای نقش بادیگارد در این اثر می پردازد؟
نخستین نامی که از بین بازیگران "بادیگارد" منتشر شد "پرویز پرستویی" بود، بازیگر توانمندی که حالا برای پنجمین بار در نقش نخست "بادیگارد" با "حاتمی کیا" همکاری می کند.
همین چند وقت پیش بود که خبر مصدومیت او درحین تمرین در یکی از لوکیشن ها در مرحله پیش تولید در فضای مجازی پیچید. خبری که شائبه حضور او در نقش بادیگارد را بیش از پبیش قوت بخشید.
با توجه به اهمیت این پروژه در بین تولیدات امسال سینمای ایران بارها از سوی صاحبان فیلم اعلام شده که اخبار موثق"بادیگارد" در سایت رسمی این فیلم منتشر می شود اما تجربه ثابت کرده که برخی خبرها زودتر روی خروجی خبرگزاری های دیگر قرار می گیرند و چندی بعد صحت آن به روی سایت "بادیگارد" می رود.
حالا باید دید که آیا به زودی خبری از نقش آفرینی پرویز پرستویی در نقش بادیگارد روی سایت رسمی این فیلم قرار می گیرد یا نه؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.