قدس آنلاین - دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در استان خراسان رضوی ۵ هزار و ۷۴۷ واحد صنعتی وجود دارد که میزان سرمایه آنها حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان است.

۱۱ هزار میلیارد میزان سرمایه‌گذاری صنعت در خراسان رضوی است

به گزارش قدس آنلاین فیروز ابراهیمی ظهر امروز در نشست خبری خانه صنعت، معدن و تجارت که در اتاق جلسات این مجموعه برگزار شد اظهار کرد: این تعداد بیش از 8 هزار شغل در استان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: در عمده رشته های تولیدی افزایش حجم تولید در خراسان رضوی را داشته ایم که بیشترین آنها قطعات خودرو، کاشی و سرامیک و مواد غذایی بوده است.
دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به فعالیت های بخش تولید در حوزه معدن اظهار کرد: بیش از 45 ماده معدنی در استان تولید می شود که حدود 10 هزار اشتغال ایجاد کرده است.
ابراهیمی با اظهار ناراحتی از فعالیت بانک هادر حوزه صنعت خاطرنشان کرد: تسهیلاتی که بانکها در اختیار افراد می گذارند بهره بالایی دارد علاوه بر این همین تسهیلات را نیز در اختیار واحدهایی صنعتی قرار نمی دهند.
وی ادامه داد: در سال گذشته حدود 60 درصد از اعتبارات بانکها در زمینه ارایه تسهیلات مصرف شده است در حالیکه تمام واحدهای صنعتی استان با مشکل نقدینگی مواجه هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.