جمعی از نمایندگان انجمن های صنفی کارگران ساختمانی تهران با ارسال نامه هایی به رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران از روند توزیع سهمیه بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی انتقاد کردند.

نارضایتی کارگران ساختمانی از نحوه توزیع سهمیه بیمه تامین اجتماعی

به گزارش ایلنا این نامه که به امضاء 25 نفر از نمایندگان انجمن های صنفی کارگران ساختمانی استان تهران رسیده و در آن از رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران استان تهران خواسته شده است تا با توجه به روند توزیع ناعادلانه سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان تهران، هر چه سریعتر زمینه  ملاقات حضوری  با وزیر کار را برای برسی مشکلات بیمه کارگران ساختمانی  ترتیب دهند.

به گفته نمایندگانی که این نامه را امضا کرده‌اند ، بر اساس آماری که از سوی سازمان تامین اجتماعی  اعلام شده تا پایان سال 92حدود  664هزار و191  سهمیه بیمه اجتماعی به کارگران ساختمانی کشور اختصاص یافته است که از این تعداد حدود 50 هزار نفر غیر کارگر ساختمانی شناخته شده و از لیست بیمه خارج شده اند.این در حالیست که قرار بود طبق گفته مدیر عامل سازمان حدود 800 هزارسهمیه به کارگران ساختمانی کشور اختصاص یابد.

به ادعای انجمن های صنفی کارگران ساختمانی که در نوشتن این نامه مشارکت دارشته‌اند طبق آمار بدست آمده در حال حاضر از مجموع 800 هزار سهمیه‌ای که قرار بود میان کارگران ساختمانی توزیع شود  هنوز  185 هزار سهمیه توزیع نشده باقیمانده است.

در این میان گفته می‌شود که از میان می‌بایست حدود 46 هزار سهیمه به کارگران ساختمانی استان تهران اختصاص می‌یافت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.