قدس آنلاین: شهردار مشهد گفت: در بحث مشهد ۲۰۱۷، بیست و هشت کلان طرح تعریف کرده‌ایم که شامل ۲۰ کلان طرح برای قبل سال ۲۰۱۷، چهار کلان طرح برای سال ۲۰۱۷ و چهار کلان طرح برای پس از سال ۲۰۱۷ می‌شود.

۲۸ کلان طرح برای  مشهد ۲۰۱۷  تعریف کرده‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، سیدصولت مرتضوی مرتضوی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کار ملی نیازمند عزم ملی است و باید ظرفیت‌های بالای مشهد به فعلیت برسد.

وی افزود: از سال گذشته برنامه‌ریزی‌های متناسبی با موضوع مشهد 2017 داشتیم و برای آن بودجه و کلان پروژه تعریف کردیم تا به اهداف ترسیم شده برسیم.

شهردار مشهد بیان کرد: کمتر از دو سال دیگر 52 وزیر ارشاد کشورهای اسلامی به مشهد می‌آیند و اگر برنامه‌های ما با کیفیت باشد آنها هم استقبال می‌کنند و باید گفتمان اهلی بیت عصمت و طهارت(ع) را معرفی کنیم.

مرتضوی عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف خود در طرح مشهد 2017 باید همه دست در دست هم دهیم و شهرداری مشهد در این راه تمام بضاعت خود را تقدیم می‌کند و باید به بهترین شکل ممکن پایتخت معنوی کشور را در سال 2017 به جهانیان معرفی کنیم.

وی اذعان داشت: مشهد می‌تواند به عنوان یک برند باشد و در سال 2017 بسیاری از مباحث فرهنگی را الگو کند و در این رابطه 28 کلان طرح تعریف کرده‌ایم که شامل 20 کلان طرح برای قبل سال 2017، 4 کلان طرح برای سال 2017 و 4 کلان طرح برای پس از سال 2017 می‌شود.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: 120 میلیارد تومان برای احیاء مشهد نیازمندیم و شهرداری مشهد زمین و دو سوم یک مبلغ را تقبل می‌کند و یک سوم باقی‌مانده را هم از دولت می‌خواهیم.

مرتضوی بیان داشت: حضور تمامی دستگاه‌ها نیازمند یک نگاه بالادستی است و اگر این پشتوانه و اعتبارات مورد نیاز نباشد موفق نمی‌شویم و اگر امسال استارت این کار نخورد به نتیجه مطلوب هم نمی‌رسیم.

وی افزود: رئیس جمهور باید تمامی وزارتخانه‌ها را مکلف کند تا در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.