قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: تکمیل مسجد بانو در مرز مهران، نیازمند کمک راه شهرسازی و حمل و نقل و پایانه های استان ایلام است.

تکمیل مسجد بانو نیازمند کمک راه و شهرسازی و حمل و نقل ایلام است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت‌الاسلام محمد کاروند با بیان اینکه مسجد بانو یکی از مساجد جدید تاسیس است که اوقاف و امور خیریه استان برای ارائه خدمات به زوار در مسیر مهران در حال ساخت دارد، اظهارداشت: طی روزهای گذشته جلساتی با مسئولان اداره راه و شهرسازی و پایانه‌ها و حمل و نقل استان ایلام برای تکمیل این مسجد برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه منتظر تحقق وعده ادارات راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه های ایلام در احداث مسجد بانو هستیم، افزود: در این دیدارها درخواست‌های اداره اوقاف و امور خیریه استان ایلام برای جاده فرعی پل زائر و ایجاد سرویس بهداشتی برای مسجد بانو ارائه شد و از سوی هر دو اداره کل وعده مساعدت نیز داده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی، عتبات عالیات و ... را یکی از ضروریات دانست و بیان داشت: مسجد بانو در فاصله 4 کیلومتر پس از پل زائر به طرف پایانه‌ها در مرز مهران قرار داشته و از مسیر جاده اصلی حدود 250 متر فاصله دارد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند با اشاره به اینکه امیدواریم اداره کل پایانه‌ها و حمل و نقل استان ایلام وعده خود را مبنی بر ایجاد سرویس بهداشتی و وضوخانه در محل ایجاد این مسجد محقق کند، خاطر نشان ساخت: اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در راستای ایجاد راه فرعی دسترسی به این مسجد نیز وعده مساعدت داده که این دستگاه اجرایی منتظر تحقق وعده‌های این دو اداره کل یعنی راه و شهرسازی و پایانه‌ها و حمل و نقل استان ایلام است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.