فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگيري يك راننده تاكسي زورگير در بزرگراه " خليج فارس" خبر داد و گفت: متهم هنگام درگيري با مسافر خود شناسايي و بازداشت شد.

زورگیری راننده تاکسی در خلیج فارس پایتخت/ آخرین قربانی از خودرو بیرون پرید

سرهنگ ایزد خواه  فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در پایتخت از دستگیری یك راننده تاكسی زورگیر  خبر داد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: شب گذشته سه شنبه نهم تیر ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی قرارگاه كیانشهر هنگام گشتزنی در بزرگراه خلیج فارس بودند که مشاهده درگیری سرنشینان یك خودروی تاكسی شدند .

فرمانده یگان امداد پایتخت افزود: ماموران بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به خودرو نزدیك شدند كه سرنشین خودرو خود را از تاكسی بیرون انداخته و راننده به محض مشاهده پلیس بر سرعت خود افزوده و قصد فرار داشت كه با سرعت عمل به موقع ماموران خودرو متوقف و متهم بازداشت شد.

وی عنوان كرد: سرنشین خودرو كه خود را بعداً " جعفر " ‌نامید و یكی از اتباع افاغنه بود به ماموران گفت دقایقی پیش به عنوان مسافر سوار تاكسی شدم كه در بین راه راننده با تهدید چاقو قصد سرقت كیف پول و تلفن همراهم را داشت كه برای فرار از دست سارق خود را به بیرون پرتاب كردم.

سرهنگ ایزد خواه خاطر نشان كرد: در بازرسی از خودرو متهم كه "بهادر" نام داشت یك قبضه چاقو كشف شد ماموران متهم را به همراه اموال مكشوفه و شاكی برای تكمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به كلانتری 171 مصطفی خمینی انتقال دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.