قدس آنلاین: امام جمعه موقت اصفهان گفت: دولت امریکا همچنان بر قانون‌شکنی اصرار دارد و حتی بازهم از روی میز بودن گزینه نظامی سخن می‌گوید، درحالی‌که آمریکا می‌داند از مقابله با ایران عاجز است .

امریکا از مقابله با ایران عاجز است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان عملکرد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را مثبت ارزیابی و اظهار کرد: تلاش‌های این تیم در دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران و آرمان‌های کشور قابل‌تحسین است و در روزهای پایانی مذاکرات که زمان ثمربخشی این مذاکرات است انتظار داریم خطوط قرمز نظام را موردتوجه قرار دهند و در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بایستند و ان‌شالله این مذاکرات با سرافرازی ملت ایران خاتمه یابد.

امام جمعه موقت اصفهان بر ضرورت توجه به اهداف انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی برای ادامه راه این نظام تأکید و خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم که اگر حواسمان به مسائل مادی و آب‌ونان شب معطوف شد مهر ذلت به سینه ما می‌خورد و ذلت به استناد کلام معصومین و قیام اباعبدالله الحسین از همه دردها بدتر است.
 
وی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی مهم‌ترین گزینه روی میز ملت ایران در مقابل همه تهدیدها و فشارها، توکل بر قدرت لایزال الهی است و همواره در طول زمان‌های مختلف شاهد آن بودیم که امداد الهی نصیب ملت‌های مسلمان شده و ایستادگی ملت‌های مسلمان و به‌ویژه ملت ایران در مقابل دشمنان همیشه باعث پیروزی آنان شده است.
خطیب جمعه موقت اصفهان در ادامه شهادت 290 نفر از مسافران هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آب‌های خلیج‌فارس توسط ناو آمریکایی را سندی بر جنایتکار خواندن این دولت خواند و گفت: دولت آمریکا با این کار ضدبشری به روحیه درندگی و وحشی‌گری خود اقرار کرد.
وی آمریکا را نگران بیدار شدن اذهان مردم آزاده جهان دانست و گفت: آمریکا از بیدار شدن ملت‌های مسلمان وحشت دارد و بخش عمده‌ای از تحریم‌های ملت ایران از ابتدا تاکنون به خاطر مقابله با صدور پیام انقلاب اسلامی بوده است.
خطیب جمعه موقت اصفهان همچنین جدال با خداوند را ازجمله خصوصیات رفتاری نظام آمریکا برشمرد و تصریح کرد: دولت آمریکا با موافقت با قانون هم‌جنس‌بازی به‌یقین به جنگ باخدا رفته و غضب الهی دامن‌گیر این کشور می‌شود.
میردامادی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت گرامی داشت لیالی قدر تأکید کرد و گفت: شب‌های قدر، شب‌هایی سرنوشت‌ساز برای مسلمانان است و باید تلاش کنیم که خیر سالانه خود، خانواده و ملت بزرگ ایران را در این شب‌ها از خداوند مسئلت کنیم.
وی شناسایی امامان و ولایت را در شبهای شهادت حضرت علی (ع) ضرورتی حیاتی برای شیعیان دانست و گفت: همه ما باید شناخت کافی نسبت به ائمه داشته باشیم و از امام و رهبری تبعیت داشته باشیم و شرایط را به‌گونه‌ای به‌پیش نبریم که چیزی به ایشان تحمیل شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.