قدس آنلاین از یزد - معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی اداره کل میراث فرهنگی یزدگفت : شهرستان اشکذر با پتانسیل بالا در بخشهای میراث فرهنگی قابلیت تبدیل به یکی از قطب های گردشگری استان را دارد

شهرستان اشکذر قابلیت تبدیل به یکی از قطب های گردشگری استان را دارد

 به گزارش قدس آنلاین از یزد، محمدرضا نصیری در بازدید از قطب گردشگری با اسب استان اظهار داشت : این شهرستان که در مسیر تهران – بندرعباس واقع شده است و دارای آثار تاریخی همچون آب انبارها، قلعه های باستانی ابراهیم آباد، عزآباد، امامزاده سلطان، تپه های شنی تاریخی، حسینیه، حمام و یخچال طبیعی و خانه های تاریخی می باشد که در نوع خود دیدنی و جذاب است این شهرستان با  دو هزار راس اسب پیشتاز در صنعت گردشگری با اسب می باشد.

وی افزود : وجود بیش از یکصد واحد پرورش و آموزش اسب، منطقه نمونه گردشگری چرخاب، تپه های مناسب جهت کویر نوردی از عمده پتانسیل های این شهرستان محسوب می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اداره کل آمادگی همکاری لازم با متقاضیانی که تمایل دارند در بخش گردشگری با اسب فعالیت داشته باشند را دارد و تسهیلات لازم را ارایه نماید.

نصیری خاطرنشان ساخت : یکی از جاذبه های گردشگری بخش خضرآباد که قابلیت تبدیل به مجموعه تفریحی و گردشگری را دارد چشمه قل کافی آباد می باشد که با همکاری بخشداری و دهیاری منطقه زیرساخت های ایجاد یک مجموعه تفریحی و گردشگری در کنار این جاذبه طبیعی فراهم گردد .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.