قدس آنلاین: معاون تبليغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از رونمایی ۳ اثر فاخر آستان قدس رضوی در حوزه نشر در دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد که شب گذشته صورت گرفت، خبر داد.

رونمایی از ۳ اثر فاخر آستان قدس رضوی در دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی در گفتگو با قدس آنلاین با تایید این مطلب به خبرنگار ما گفت: همان طور که هر ساله نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد به عنوان بزرگ ترین نمایشگاه قرآنی پس از تهران فعالیت خود را ادامه می دهد، آستان قدس رضوی نیز مانند سایر دستگاه های فرهنگی حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد.

او با براز خرسندی از محتوای مناسبی که موسسات مختلف قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت سال جاری دارند افزود: ورود بخش خصوصی و شرکت های مردم نهاد در این نمایشگاه بیشتر از سال گذشته است و ما شاهد کیفیت بهتر آن هستیم.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی تاکید کرد: بهتر است در سال های آینده مدیریت این نمایشگاه بدست جوانان باشد تا آنها با فعالیت های قرآنی بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: در مراسم رونمایی آثار فاخر آستان قدس رضوی، مجلدات جدید سه کتاب المعجم، نصوص فی علوم القرآن و پرتویی، کتاب شناسی تحریف ناپذیری قرآن، اسلام و حقوق دیپلماتیک رونمایی شد که حاصل تلاش های سه گانه  اداره علوم قرآنی، دانشگاه علوم رضوی و به نشر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.