قدس آنلاین: مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: ایمنی و نجاتِ مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر اصفهان، با به کارگیری ۵۰ نیروی آتش‌نشان در میدان امام (ره) و مسیرهای اطراف محل برگزاری مراسم تامین می‌شود.

تامین ایمنی راهپیمایان روز قدس در اصفهان  با حضور ۵۰ نیروی آتش نشان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مسعود عنایت زاده اظهارداشت: روز جمعه 19 تیرماه همزمان با برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر اصفهان، تعداد 50 نیروی آتش‌نشان پوشش امداد- نجات مراسم را بر عهده دارند.
وی افزود: امروز، تعداد 4 دستگاه خودروی اطفائیه سنگین و سبک و پیشرو مجهز به وسایل آبگیری از هیدرات شهری در محل میدان امام (ره)، خیابان‌های سپاه، استانداری و شکرشکن مستقر می‌شوند.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین یک خودروی اطفائیه جنب حوض وسط میدان امام (ره)، 3 اکیپ موتورسوار و خودروی فرماندهی مدیریت بحران در محل میدان، 2 خودروی اطفائیه در کوچه پشت مطبخ و نبش خیابان حکیم و دو آتش‌نشان مجهز به کپسول آتش‌نشانی در جنب جایگاه سخنرانی مستقر هستند.
عنایت زاده خاطرنشان کرد: در این مراسم، یک دستگاه ایسوزو و 3 خودروی اطفائیه با توجه به گرمی هوا برای خنک شدن مردم روزه دار، چتر ایمنی بر سر مردم خواهد گشود و اقدام به مه پاشی در فضای میدان امام (ره) و مسیرهای منتهی به آن می‌کنند.
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.