قدس آنلاین: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا روز بیست و یکم، یک‌هزار و ۷۱۷ حامی جذب کمیته امداد استان اصفهان شدند که حمایت از یک‌هزار و ۹۰۲ یتیم و غیر یتیم طرح اکرام و محسنین را بر عهده گرفتند.

جذب ۱۷۱۷ حامی در کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، مهدی مجلس‌آرا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون کمیته امداد استان اصفهان با اجرای برنامه‌های مختلف علاوه بر اطعام ایتام درصدد حامی‌یابی از طریق طرح اکرام و محسنین بوده است، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا روز 21 ماه رمضان یک‌هزار و 717 حامی جذب کمیته امداد استان اصفهان شدند که حمایت از یک‌هزار و 902 یتیم و غیر یتیم طرح اکرام و محسنین را بر عهده گرفتند.

وی افزود: از ابتدا تا 20 ماه مبارک رمضان 888 حامی جذب کمیته امداد شده‌اند که 701 حامی طرح اکرام و حمایت از 760 یتیم را بر عهده و نیز 187 نفر حامی طرح محسنین و حمایت از 194 خانواده غیر یتیم را بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با اشاره به پایگاه‌های مستقر طرح اکرام ایتام و محسنین در شب‌های ‌قدر تصریح کرد: در روز 21 ماه مبارک رمضان 839 نفر حامی جذب کمیته امداد شدند که 689 نفر حامی در طرح اکرام و 140 نفر حامی در طرح محسنین شرکت کردند.

وی ادامه داد: حامیان طرح اکرام ایتام حمایت 788 نفر یتیم را بر عهده گرفته و در طرح محسنین حامیان نیکوکار حمایت از 160 خانواده غیر یتیم را متقبل شدند.

مجلس‌آرا تاکید کرد:‌ همچنین از ابتدای سال‌ جاری تا پیش از ماه مبارک رمضان نیز 976 حامی جذب کمیته امداد شده‌اند که 884 نفر حامی 877 یتیم و 92 نفر حامی 127 خانواده غیر یتیم شدند.

وی در پایان تعداد حامیان جذب شده کمیته امداد از ابتدای سال تا روز 21 ماه مبارک رمضان را 2 هزار و 274 نفر حامی طرح اکرام ایتام و 419 نفر حامی طرح محسنین عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.