قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي شهرستان سراب از متلاشي شدن باند ۳ نفره سرقت خودرو و دستگيري ۳ سارق سابقه‌دار با دو دستگاه خودرو مسروقه دراين شهرستان خبر داد.

انهدام باند سرقت خودرو در شهرستان سراب

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  محمد جعفرزاده" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، موضوع در دستورکار پليس آگاهي و گشت‌هاي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام کار هاي اطلاعاتي و اجراي طرح هاي انتظامي، موفق پس از چند دقيقه از وقوع سرقت، خودرو مسروقه را کشف و متهم را دستگير نمايند.

 سرهنگ"جعفرزاده" در ادامه بيان کرد: پرونده به لحاظ تخصصي بودن به همراه متهم دستگير شده به پليس آگاهي دلالت و  پس از انجام تحقيقات تخصصي، متهم نهايتا لب به اعتراف گشود و با معرفي2 همدست خودبه يک فقره سرقت خودرو ديگر، که چند روز پيش رخ داده بود نيز اقرارنمود.
وي ادامه داد: ماموران بلافاصله پس از هماهنگي با مقام  قضايي و با حضور در منزل همدستان وي در يکي از روستاهاي اطراف شهرستان سراب، ضمن کشف خودرو سواري مسروقه که در داخل حياط با چادر استتار شده بود، اين 2 متهم را نيز دستگير و به همراه پرونده متشکله جهت سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سراب در پايان به شهروندان اعلام کرد: اتومبيل خود را در مكان هاي خلوت و تاريك، يا در يك نقطه به مدت طولاني پارك نكنند و قبل از ترك اتومبيل، دقت كنند شيشه‌هاي آن پايين و يا درهاي آن باز نباشد و قفل نمودن درها و استفاده از تجهيزات ايمني و بازدارنده را حتي در داخل پاركينگ نيز همواره به ياد داشته و از در اختيار قراردادن سوئيچ به آشنايان و تعميركاران فاقد صلاحيت خودداري نمايند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.