مدیرکل کمیته امداد‌ خراسان رضوی گفت: ۴ هزار و ۶۳۱ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری فطریه در خراسان رضوی مستقر می‌شود.

بیش از ۴ هزار پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری فطریه در خراسان رضوی مستقر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن مسعودیان‌راد ، در ارتباط با تمهیدات در نظر گرفته شده برای جمع‌آوری فطریه اظهار داشت: برای جمع‌آوری فطریه ساماندهی و تقسیم کار مناسبی در بین دستگاه‌های متولی جمع‌آوری فطریه صورت گرفته است.

وی افزود: ساماندهی پایگاه‌های جمع آوری فطریه در سطح شهر به‌ویژه در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی به‌صورت خاص در دستور کار قرار دارد چراکه در سال‌های گذشته پایگاه‌های جمع آوری فطریه در خیابان‌های اطراف حرم رضوی شرایط مناسبی نداشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه طی جلساتی که با بهزیستی، موسسات خیریه، نیروی انتظامی، فرمانداری و استانداری خراسان رضوی برگزار شده امسال جمع آوری زکات فطره در روز عید فطر با وضعیت مناسب و همراه با نظم انجام می‌شود، تصریح کرد: برای سامان بخشی به پایگاه‌های مستقر در معابر شهر برای جمع آوری فطریه تاکنون 3 هزار مجوز صادر شده است.

مسعودیان راد به تعداد پایگاه‌های سیار و ثابت جمع‌آوری زکات فطره در سطح استان اشاره و عنوان کرد: 4 هزار و 631 پایگاه ثابت و سیار جمع آوری فطریه در معابر پر تردد شهر، مصلی‌های نماز، مساجد، مدارس، حسینیه‌ها، ادارات سطح استان  مستقر است.

وی با بیان اینکه  فطریه جمع آوری شده در بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: در این راستا 158 هزار خانواده‌ نیازمند در سطح استان شنایی شده و مبالغ جمع آوری شده فطریه در بین این افراد در روزهای اولیه بعد از عید فطر توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی بیان کرد: امسال فطریه جمع‌آوری هر منطقه در بین نیازمندان همان منطقه توزیع می‌شود امسال نیز توزیع مبلغ فطریه در مناطق حاشیه شهر نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به‌ اینکه سال گذشته 22 میلیارد ریال فطریه در سطح استان جمع‌آوری شد، بیان کرد: پیش بینی می‌شود میزان جمع‌آوری فطریه  امسال نسبت به سال گذشته حداقل 2 برابر افزایش داشته باشد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی تصریح کرد: مردم مبلغ فطریه خود را در اختیار مراکز مجاز قرار دهند تا این کمک‌ها به دست نیازمندان واقعی برسد چرا که توجه به قشر ضعیف جامعه از ضروریات است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.