قدس ‌انلاین- تبریز: مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌شرقی گفت: بیمه‌شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی رایگان که دفترچه‌های آنان فاقد اعتبار است برای تمدید رایگان دفترچه‌های خود به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اداره کل مراجعه کنند.

تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت همگانی رایگان است

به گکزارش قدس آنلاین از تبریز، وحید مجیدی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبار این دفترچه‌ها یک ساله بوده و تاکنون تاریخ اعتبار برخی از آنان گذشته است، لازم است بیمه‌شدگان این نوع دفترچه‌ها سریعا با مراجعه به دفاتر پیشخوان و نمایندگی‌های طرف قرارداد اداره کل در استان نسبت به تمدید اعتبار اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت تمدید اعتبار دفاتر بیمه سلامت همگانی رایگان تاکید کرد: از ابتدای مرداد ماه سال‌جاری امکان ارائه خدمات درمانی به دفاتر تاریخ گذشته توسط پزشکان و مراکز درمانی استان امکان‌پذیر نخواهد بود از این رو بیمه‌شدگان این صندوق در اسرع وقت نسبت به تمدید اعتبار اقدام کنند تا خللی در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان به وجود نیاید.

مدیرکل بیمه سلامت استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: تمدید این دفترچه‌ها به صورت رایگان بوده و صرفا مبلغ یک هزار تومان برای چاپ دفترچه از بیمه شده دریافت می‌شود.

مجیدی اضافه کرد: پزشکان، موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد اداره کل صرفا برای دفاتر درمانی که دارای اعتبار است، خدمات لازم را ارائه خواهند کرد و پذیرش دفترچه‌های فاقد اعتبار امکان‌پذیر نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.